برگزاری دوره های آموزشی موتورسواری همگانی

دوره های آموزشی موتورسواری شهری همگانی برگزار می شود .

محمود لاهرودی ، رئیس کمیته آموزش فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور ، در گفتگو با  خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از برگزار دوره های آموزش موتورسواری همگانی خبر داد و بیان داشت : به زودی دوره آموزش کوتاه مدت موتورسواری شهری همگانی برگزار می شود و هدف از برگزای این دوره آموزشی ، توسعه ورزش همگانی است .
لاهرودی افزود : این دوره آموزش کوتاه مدت یک روزه برای موتورهای 125cc و 250cc شهری می باشد و هدف از برگزاری این دوره ، آموزش جوانان و علاقه مندان به موتور سیکلت و افزایش سطح آگاهی و همچنین مهارتشان است .
وی ادامه داد : امیدورایم تا یکماه آینده این کلاس آموزشی برگزار شود و محل برگزای نیز این کلاس آموزشی در پیست موتورسواری مجموعه ورزشی آزادی تهران خواهد بود .
رئیس کمیته آموزش فدراسیون تصریح کرد : در نظر داریم که بتوانیم این دوره آموزش را به گونه ای برگزار کنیم که هم همه اقشار جامعه بتوانند استفاده کنند و نیز بتوانیم با کمترین هزینه این مبحث که بسیار ارزشمند است را انجام دهیم .

به دنبال جذب حامی مالی هستیم
لاهرودی یادآور شد : برای برگزاری این دوره از کلاسهای آموزشی به دنبال جذب حامی مالی هستیم که بتوانیم این بخش را به صورت رایگان انجام دهیم و جوانان عزیز کشورمان از هر قشری بتوانند در این دوره از کلاس آموزشی شرکت کنند و با مهارت های رانندگی با موتور به صورت کاملآ حرفه ای آشنا شوند .
وی افزود : امیدوارم حامی مالی هرچه زودتر مشخص شود و اگر هم قطعی نشد سعی مان بر این است که مدرسین که در این کلاس آموزشی شرکت می کنند به صورت رایگان تدریس خود را انجام دهند تا هزینه بسیار کمی از شرکت کنندگان در کلاس آموزشی دریافت شود .
رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در پایان خاطرنشان کرد : بحث آموزش بسیار حائز اهمیت است چرا که به طور حتم با آگاهی آمار تصادفات کاهش پیدا می کند و همه عزیزان در بخش آموزش فدراسیون تمام سعی و تلاششان را برای دستیابی به این مهم انجام خواهند داد .

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار