نخستین مرحله رالی خاورمیانه - قطر؛

عنوان نایب قهرمانی و کاپ بهترین تیم خارجی در رالی خاورمیانه به ایران رسید

تیم اتومبیلرانی ایران توانست ضمن کسب عنوان نایب قهرمانی گروه N (گروه موتورهای حجم 2000 سی سی ) و کاپ برترین تیم خارجی حاضر در مسابقات را از آن خود کند. .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ حسین نبوی سرپرست تیم کشورمان در نخستین مرحله از رقابت های رالی خاور میانه در سال 2015 که در کشور قطر برگزار شد گفت: امروز با نایب قهرمانی کشورمان درگروه N ( گروه موتورهای حجم 2000 سی سی ) و کسب جایگاه ششم در مجموع کل خودرو ها در کلاسهای مختلف به اتمام رسید.

تیم ایران متشکل از اشکان مسگرها به عنوان راننده، وحید رضا وحدتی به عنوان نقشه خوان سوار بر خودروی سوبارو ایمپرزا «Subaru Impreza» با میانگین سرعت 90.26 کیلومتر و 1.41.43.50 ساعت پس از راننده کویتی در جایگاه دوم قرار گرفت.

راننده کشور قطر نیز در این گروه سوم شد.

دیگر تیم کشورمان محمد قلعه بانی به عنوان راننده و سید مسعود واحدی به عنوان نقشه خوان به دلیل نقص فنی خودرو نتوانست در مسابقه شرکت کند. مطابق قوانین اف آی ای تعویض موتور ؛توربوشارژ و بدنه در جریان مسابقه ممنوع است و همین قانون موجب شد این ورزشکار خوب کشورمان از دور مسابقات حذف شود.
 
در پایان مسابقات مسئولین برگزاری رقابتها با توجه به اولین حضور تیم ایران در رقابتهای بین الملی و کسب عنوان درخشان توسط این تیم کاپ برترین تیم خارجی را به اشکان مسگرها و وحید رضا وحدتی اهدا کردند.

 کشورهای امارات ، قطر ، کویت ، عمان ، عربستان و جمعا ١6 تیم در این مسابقات حضور داشتند.

 حمیدرضا مهرعلی رییس فدراسیون اتومبیلرانی کشورمان به عنوان ناظر ارشد اف آی ای در این مسابقات حضور داشت.

 این اولین حضور اتومبیلرانی ایران در یک رویداد خارجی و رسمی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار