بی‌باک: تغییر قوانین مسابقات جهانی فرقی برایمان نمی‌کند

مربی تیم ملی تکواندو می‌گوید: تغییر در روند برگزاری رقابت‌های جهانی 2015 در روسیه، فرقی به حال ملی‌پوشان نمی‌کند.

بی‌باک: تغییر قوانین مسابقات جهانی فرقی برایمان نمی‌کندمهدی بی‌باک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در مورد تغییرات ایجاد شده برای مسابقات جهانی روسیه عنوان کرد: قبلا هم در مسابقات جهانی تغییرات داشته ایم و ما مشکلی برای این مسابقات نداریم. برای رقابت‌های جهانی 2015 روسیه قرار است مسابقات هر وزن در 2 روز برگزار شود که این مورد قبلا هم در رقابت‌های جهانی 2011 کره جنوبی هم اتفاق بود. ما با این روند برگزاری آشنا هستیم. در مسابقات جهانی هنگ کنگ اصلانی در دو روز مسابقه داد اما در مجموع شرایط برای همه تیم ها یکسان است.
 
وی در مورد مشکلات احتمالی مثل مصدومیت برای تکواندو کاران در صورت برگزاری 2 روزه مسابقات گفت: با اینکه ممکن است تکواندو کار دو روز استرس داشته باشد و در پایان روز اول دچار مصدومیت و یا کوفتگی جسمانی شود، اما در مجموع این مزیت را هم دارد که برای روز دوم بدنش را از لحاظ تغذیه و سایر موارد آماده کند.
 
مربی تیم ملی تکواندو با بیان اینکه فدراسیون جهانی در فاصله دو هفته مانده به آغاز مسابقات جهانی خبر تغییر برگزاری رقابت‌ها را منتشر کرد، افزود: کادرفنی هم از قبل نمی‌دانست برگزاری مسابقات جهانی تغییر می‌کند، اما همه تکواندوکاران در یک روز وزن کشی می‌کنند و نیازی نیست در روز دوم هم سر وزن باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار