بيست و هشتمين نمايشگاه بين المللی كتاب تهران؛

"موقعیت پری دریایی" جزینی پشت در ارشاد/ "ریخت شناسی داستانهای مینی مالیستی" به نمایشگاه آمد

محمد جواد جزینی گفت: وزارت ارشاد گاهی دید صحیحی نسبت به آثار ادبی، از جمله کتاب "موقعیت پری دریایی" ندارد.

محمد جواد جزینی نویسنده، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در نمایشگاه کتاب امسال قرار بود 2 اثر داشته باشم که  متاسفانه یکی از آنها به علت کج فهمی و نادانی وزارت ارشاد، اجازه نشر پیدا نکرد. 

وی در خصوص این کتاب عنوان کرد: کتاب "موقعیت پری دریایی" که توسط نشر ثالث قرار بود منتشر شود؛ شامل 26 داستان کوتاه با عنوان مسائل اجتماعی روزگار‌مان است. 

وی افزود: کتاب دیگر من با عنوان "ریخت شناسی داستانهای مینی مالیستی" از انتشارات ثالث به نمایشگاه آمده است، در این کتاب تلاش شده که جنبش ادبی مینی مالیستی را در ایران تحلیل کند. 

این نویسنده ادامه داد: در این کتاب نمونه آثاری از نویسندگان ایرانی و خارجی نیز وجود دارد، همچنین در آن به گونه‌های ادبی فلش فیکشن، نانو فیکشن و میکرو فیکشن نیز اشاره شده است. 

جزینی در پایان در خصوص نحوه‌ی برگزاری نمایشگاه  کتاب خاطر نشان کرد: همواره نویسنده‌ها از این مسئله که نمایشگاه کتاب تبدیل به فروشگاه کتاب شده است گله‌مند هستند و این سیاست به مسأله‌ی توزیع کمک نمی‌کند، بلکه فقط مانند دیواری است که مشکلات ارشاد و نویسندگان پشت آن برای مدتی پنهان می‌شود و همچنین در نمایشگاه کتاب باید اتفاقات فرهنگی بیشتری رخ دهد. 

انتهای پیام/ 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار