همزمان با آغاز بیست‌وهشمین دوره نمایشگاه کتاب؛

مشعر با بیش از ۵۰۰ عنوان در نمایشگاه کتاب حضور یافت

مؤسسه مشعر با بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب در حوزه‌های تاریخی، اعتقادی، مناسک، ادعیه و زیارت، آموزشی، مهدویت و شیعه شناسی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از کمال الدین شاهرخ، مسؤول غرقه مؤسسه فرهنگی و هنری مشعر در بیست‌وهشمین نمایشگاه کتاب، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج گفت: موسسه فرهنگی و هنری مشعر وابسته به حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا کرده است. 

وی افزود: موسسه فرهنگی مشعر، ناشر برتر در حوزه حج وزیارت است که با بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب در حوزه‌های تاریخی، اعتقادی، مناسک، ادعیه و زیارت، آموزشی، مهدویت و شیعه شناسی در این نمایشگاه حضوری فعال دارد. 

شاهرخ ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب به زبان‌های عربی، انگلیسی، اردو و ترکی استانبولی عرضه شده است. 

مسؤول غرقه مؤسسه فرهنگی و هنری مشعر در بیست‌وهشمین نمایشگاه کتاب، اظهار کرد: موسسه فرهنگی مشعر در این نمایشگاه گنجینه نفیس و بی‌نظیر از تصاویر مکه مکرمه، مدینه منوره، عتبات عالیات و سوریه را به نمایش گذاشته است. 

وی یادآور شد: موسسه فرهنگی هنری مشعر در راه اعتلای خدمات فرهنگی در زمینه‌های پژوهشی، تحقیقی، چاپ و نشر هرگونه کتب، نشریه و بروشور و انجام تمامی امورات سمعی و بصری، تولید لوح‌های فشرده و فیلم‌های آموزشی و مولتی مدیا در رابطه با موضوع حج و زیارت به طور مستقیم و غیر مستقیم فعالیت کرده است که در این نمایشگاه تمامی این منشورات به نمایش گذاشته شده است. 

شاهرخ اظهار داشت: این موسسه مجموعه ای است که در طول چندین سال گذشته از تجربیات ارزنده ای برخوردار بوده و با وجود سابقه خود خدمات ارزشمندی در جهت نشر و توسعه فرهنگ حج و معارف دینی در ابعاد گوناگون فقهی، تاریخی، عرفانی، سیاسی و اجنماعی آن وعتبات عالیات و اماکن متبرکه سوریه و نیز بازکاوی و تجدید چاپ آثار پیشین بوجود آورده است و در راه خدمت به فرهنگ و آئین دینی و مذهبی عزم خود را جزم کرده، و هیچ هدفی را والاتر و مهمتراز کمک به اعتلای فرهنگ ناب اسلامی نمی‌داند. 

وی ادامه داد: این موسسه تاکنون به انتشار کتب قرآن و تفسیر، آداب اخلاق، اسرار و معارف حج، احکام و مناسک، اعتقادات، آثار تاریخی، ادعیه و زیارات، سفرنامه‌ها و خاطرات، شعر و ادب، آلبوم مصوّر، نشریات امور داخلی حج و آثار متفرقه به زبان‌های رایج دنیا فعالیت داشته است. 

مسؤول غرقه مؤسسه فرهنگی و هنری مشعر در بیست‌وهشمین نمایشگاه کتاب، گفت: موسسه فرهنگی هنری مشعر در مدت ۱۳ سال از آغاز تاکنون بیش از ۷۰۰ عنوان کتاب چاپ و تولید شده است که از لحاظ کمّی و کیفی در این راستا رکورد دار چاپ کتب احکام و مناسک در صنعت چاپ و نشر کتاب در سطح کشور است. 

شایان ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت و همچنین دیدن تولیدات این موسسه به نمایشگاه کتاب، واقع در مصلی امام خمینی (ره) تهران، شبستان اصلی، سالن ۷، غرفه ۱۱ مراجعه کنند. 

گفتنی است، تمامی محصولات موسسه مشعر و حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت با فرمت های گوناگون به صورت رایگان به نشانی (lib.hajj.ir) در اختیار عموم کاربران قرار گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار