رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 9 خبر داد؛

اجرای طرح مشترک ساماندهی مزاحمت های صنفی در مناطق 9و 10

رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 9 از اجرای طرح مشترک بین ادارات ساماندهی مناطق 9و 10 جهت رسیدگی به مزاحمت‌های صنفی در منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، امیر تاجری رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 9 با اشا ره به طرح ضربتی مزاحمت‌های صنفی در منطقه اظهار کرد: اداره ساماندهی مناطق 9و 10 طی یک طرح مشترک در راستای پیگیری و رسیدگی به آرای بند 20ماده 55قانون شهرداری جهت ساماندهی صنوف هم مرز در محدوده خیابان‌های سادات، هرمزان و امامزاده عبدالله(ع) نسبت به اجرای طرح مشترک و ضربتی به منظور رفع مزاحمت‌های صنفی اقدام کرد.

وی ادامه داد: در این طرح که با همکاری اکیپ‌های رفع سد معبر دو منطقه به همراه عوامل یگان حفاظت منطقه صورت گرفت ضمن رفع مزاحمت‌ها نسبت به آموزش‌ چهره به چهره و ارائه تذکرات لازم به متصدیان واحدهای صنفی و همچنین آمار برداری از اصناف مزاحم جهت صدور اخطاریه‌های لازم اقدام شد.

تاجری در پایان هدف از برگزاری این طرح را تعامل و همکاری با شهرداری عنوان کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح تعامل و همکاری با شهرداری مناطق همجوار، شناسایی نقاط قوت و ضعف محدوده مرزهای مشترک دو منطقه و ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع معضلات موجود در این محدوده و همچنین ایمن سازی معابر برای رفاه حال شهروندان است.

انتهای پیام/

برچسب ها: منطقه9 ، ساماندهی ، صنوف ، تاجری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار