آلگری: یوونتوس به راحتی رئال را شکست می‌دهد

ماسیمو آلگری سرمربی باشگاه فوتبال یوونتوس بر این باور است بیانکنری‌های شهر تورین می‌توانند به راحتی از سد رئال مادرید بگذرد.

آلگری: یوونتوس به راحتی رئال را شکست می‌دهدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت باشگاه یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کنار زدن موناکو موفق شد به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

اما بیانکنری‌های شهر تورین دراین مرحله به قید قرعه باید به مصاف مدافع عنوان قهرمانی یعنی باشگاه فوتبال رئال مادرید برود.

ماسیمو آلگری سرمربی باشگاه یوونتوس که این روزها تیمش در اوج آمادگی به سر می‌برد و با 15 امتیاز در صدر اسکودتو قرار دارد بر این باور است که وی و اعضای تیمش هیچ هراسی از رئال مادرید ندارد.

وی در این خصوص گفت: واقعا فوق‌العاده که در رقابت‌های لیگ قهرمانان به مصاف تیمی پر از ستاره برویم. ما به توانایی های آنها آگاهی داریم و می‌خواهیم کاری را که می‌توانیم به نحوه شایسته انجام دهیم ما هیچ ترسی از رئال نداریم و به آنها احترام می‌گذاریم. اگر به مرحله فینال راه یابیم واقعا فوق العاده خواهد بود اما مشخص است که تیم کهکشانی‌ها نمی‌خواهند ما در این مرحله باشیم. ما این فصل را بسیار درخشان سپری کرده‌ایم و در لیگ قهرمانان نیز عملکرد مشابهی داشتیم ما قصد داریم به هر قیمتی که شده در فینال حضور یابیم و بتواینم رئال مادرید را شکست دهیم. چون توانایی شکست دادن این تیم را داریم.

گفتنی است باشگاه یوونتوس آخرین بار در سال 1996 به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار