آنچلوتی: کریس رونالدو هیچ مصدومیتی ندارد/اودگارد هنوز باید صبر کند

سرمربی باشگاه رئال مادرید تاکید کرد که مهاجم پرتغالی تیمش هیچ مشکلی ندارد.

آنچلوتی: کریس رونالدو هیچ مصدومیتی ندارد/اودگارد هنوز باید صبر کندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در جریان دیدار این هفته رقابت هفته 34 لالیگا اسپانیا باشگاه رئال مادرید موفق شد با 3 گل از 3 آلمریا بگذرد.

کارلو آنچلوتی ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت: کریستیانا در شرایط فوق‌العاده‌ای به سر می‌برد او به خوبی ریکاوری شده است و کاملا سر حال است و او از خستگی ناشی از مسابقات به هیچ وجه رنج نمی‌برد.

او در این بازی گل به ثمر نرساند اما بسیار سخت تلاش کرد.

اگر امروز او گل نزده است حتما روز شنبه گل به ثمر خواهند رساند او در رقابت‌های این فصل 50 گل به ثمر رسانده و این خود یک رکوردی بی‌نظیر محسوب می‌شود من هیچ بازیکنی تا به حال نداشته‌ام گل به ثمر برسانم.

وی در خصوص حضور بازیکن جوان تیمش اودگارد که سر و صدای زیادی به پا کرده نیز گفت: او بسیار جوان است باید به شدت و به سختی کار کند تمرین کند تا بتواند خود را با شرایط رئال وفق دهد. او در این بازی که ظاهر شد اولین بار حضور او بود اما در خصوص آینده او شک و تردید دارم.

*شرایط پیچیده برای تشخیص قهرمانی لالیگا

کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: شرایط برای تشخیص قهرمانی لالیگا پیچیده است.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: درحال حاضر امکان تشخیص دادن قهرمان فصل لالیگا خیلی سخت است و ما در حال حاضر در شرایط پیچیده‌ای قرار داریم ولی تلاش می‌کنیم تا به بهترین شکل و شیوه ممکن پیش رفته و قدرتمان را به کار بگیریم. در مورد بازی حساسی که مقابل یوونتوس در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد هم باید بگویم که بیل و بنزما در ترکیب اصلی تیم ما حضور خواهند داشت و تیم را همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار