آنچلوتی: سیر دشواری در پیش است/آلگری: بازی بدون گل به پایان نمی‌رسد

کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال‌مادرید گفت: پیروز شدن در بازی مقابل یوونتوس کاری بسیار سخت و سنگین است.

آنچلوتی: سیر دشواری در پیش است/آلگری: بازی بدون گل به پایان نمی‌رسدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال‌مادرید در آستانه برگزاری مسابقه مقابل تیم یوونتوس در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا گفت: تیم یوونتوس تفاوت‌های بسیار زیاد و منحصر به فردی با تیم اتلتیکو مادرید دارد یوونتوسی‌ها در حفظ مالکیت توپ خارق العاده‌ پیش می روند و از تجربیات بسیار زیادی هم برخورداند.

این 2 ویژگی‌ آنها کار ما را برای ادامه فعالیت سخت تر خواهد کرد ما مسیر بسیار پیچیده‌ و دشواری در مقابل بیانکنر‌ی‌ها در پیش داریم اما با تمام این اوصاف تلاش خواهیم کرد تا از توان فنی و کیفی خود بیشترین استفاده را و بهره برداری را داشته باشیم من فکر می‌کنم که هر دو تیم یک بازی پایاپای از خود به نمایش بگذارند.

*آلگری: با چهار مدافع به میلان می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس هم به مناسبت این مسابقه گفت: ما هم به اندازه رئال‌مادرید هم شانس از دست دادن بازی‌ را داریم و هم امکان رسیدن به پیروزی.

آنچلوتی فردی بسیار زرنگ و با تجربه است و توانسته موفقیت‌های بسیاری کسب کند ولی نکته قابل توجه این جاست که من هم توانسته‌ام موفق به کسب نتایج مورد نظرم شده و کاملا توانمند پیش روم ما هم به دنبال رسیدن به فینال هستیم و مطمئنا‌ رئال ‌مادرید هم با همین هدف در حال آماده سازی است.

تصمیم دارم تا با چهار مدافع به میدان رفته و قدرتمان را بکار بگیریم.

فکر نمی‌کنم این مسابقه چه در دور رفت و چه در دور برگشت با نتیجه صفر بر صفر به پایان برسد و هر دو تیم در جهت باز کردن دروازه‌هایشان‌ پیش روند.

*بنزما در لیست مدعوین نیست

کریم بنزما بازیکن حاضر در تیم فوتبال رئال‌مادرید به گفته منابع خبری در اسپانیا در لیست مدعوین کارلو آنچلوتی قرار نداشته و او به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیمش را در این بازی حساس دنبال کند به جز او لوکامدریچ‌ هم امکان همراهی تیم را ندارد ولی گرت بیل و کریس رونالدو این تیم را در بازی برابر بیانکو نریها‌ همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار