بانوان كوراش كار ايران كاپ نايب قهرمانی آسيا و مدال های خود را تقديم مقام معظم رهبری كردند

بانوان كوراش كار ايران كه با كسب 2 مدال طلا، 3 نقره و يک برنز عنوان نايب قهرمانی آسيا را كسب كرده بودند، مدال ها و كاپ خود را تقديم مقام معظم رهبری كردند.

بانوان كوراش كار ايران كاپ نايب قهرمانی آسيا و مدال های خود را تقديم مقام معظم رهبری كردندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی كوراش بانوان كشورمان در رقابتهای قهرمانی آسیا 2015 لبنان، ركوردی جدید به نام خود ثبت كرده و موفق شد برای اولین بار عنوان نایب قهرمانی این پیكارها را به نام خود ثبت كند.

براین اساس، بانوان تصمیم گرفتند این موفقیت و شادی خود را با اهدای كاپ ها و مدال خود به مقام معظم رهبری تقدیم كرده و بار دیگر اعلام دارند حجاب ممانعتی برای موفقیت بانوی ایرانی مسلمان در مجامع بین المللی نیست.


لازم به ذكر است، لیلا چغلوند و دنیا آقایی با كسب مدال طلا، طاهره آذرپیوند ، زهرا نادری ، سحر چغلوند و فاطمه برمکی با سه گردن آویز نقره و تکتم بیدل با یک نشان افتخارآفرینان كوراش ایران در رقابتهای آسیایی لبنان بودند.

*سلیمی: امیدواریم رهبر معظم انقلاب كاپ نایب قهرمانی آسیا و مدالهای آسیا را از ما بپذیرد

سرمربی تیم اعزامی كوراش ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا گفت: بانوان مسلمان و محجبه ایران در رقابتهای آسیایی لبنان بار دیگر اثبات كردند كه حجاب مانعی برای درخشش در مجامع بین المللی نیست.


راضیه سلیمی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناذعان كرد: رقابتهای قهرمانی آسیا كوراش در سطح بالا و با حضور قدرتهای این رشته ورزشی در آسیا برگزار شد و تیم بانوان كشورمان موفق شد برای اولین بار در سكوی نایب قهرمانی جای گیرد.

وی خاطرنشان كرد: كسب دو مدال طلا، سه نقره و یك برنز و كاپ نایب قهرمانی در آسیا هرچند برای ما با ارزش است اما تحفه ای ناچیز برای رهبر معظم انقلاب است با این وجود می خواهیم این موفقیتمان را تقدیم رهبر كنیم و امیدواریم ایشان از ما پذیرا باشند.

سرمربی تیم ملی كوراش تاكید كرد: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و اهمیت حضور بانوان باحجاب ورزشكار در میادین ورزشی ما نیز بار دیگر ثابت كردیم كه حجاب یك بانوی مسلمان نمی تواند مانعی برای موفقیت های وی باشد و می تواند با قدرت های بزرگ مقابله كند.

سلیمی در انتها گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم قبل از اعزام دو مرحله اردوی آماده سازی برگزار شد كه بچه ها به اوج آمادگی رسیدند البته بیش از این هم می توانستیم مدال طلا بگیریم اما دخل و تصرفاتی در تصمیم گیری داوران بود كه علاقه ای نداشتند جمهوری اسلامی ایران قهرمان بانوان آسیا باشد.
برچسب ها: کوراش ، آسیا ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار