ملی پوش کوراش:

مدال طلايم با ناداوری به برنز تبديل شد/ هدفم مسابقات جهانی فرانسه است

ملی پوش تيم بانوان كوراش كشورمان گفت: می توانستم در رقابت‌های قهرمانی آسيا به طلا برسم اما ناداوری نگذاشت به هدفم برسم.

مدال طلايم با ناداوری به برنز تبديل شد/ هدفم  مسابقات جهانی فرانسه استتكتم بيدل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، درباره رقابت‌های قهرمانی آسيا كوراش گفت: متاسفانه در ماقبل فينال رقابت‌های قهرمانی آسيا لبنان به حريفي خوردم كه دختر رئيس فدراسيون كشور ميزبان بود به همين دليل داورها نگذاشتند برنده از تاتامی بيرون بيايم.

وی كه نسبت به هم تيمی هايش از تجربه بالاتری در رقابت‌های كوراش برخوردار است، درباره اين پيكارها گفت: من تجربه مقام سومی در رقابت‌های جهانی و 2 طلای آسيايی در كوراش را در كارنامه داشتم، سطح پيكارهای آسیایی 2015  بالا بود و خوشحالم كه كوراش كاران ايران توانستند بهترين نتايج را كسب كنند زيرا بسيار آماده بوديم و با هدف به لبنان رفتيم.

بيدل تاكيد كرد: اولين بار بود كه تيم با تركيب كامل شركت می كرد و اين از نظر روحي به بانوان كمک كرد، مدال ها و كاپ نايب قهرمانی را با افتخار تقديم مقام معظم رهبری کردیم تا ایشان نیز برایمان دعا کنند از این به بعد هم با حجاب خود در رقابت‌های برون مرزی بدرخشیم.

بانوی كوراش كار ايران در انتها گفت: برنامه و هدف اصلي ام حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان 2015 است كه به ميزبانی فرانسه برگزار می شود، قصد دارم تمريناتم را به زودی برای اين پيكارها آغاز كنم و بتوانم مدال خوش رنگيی بگيرم و براي كشورم افتخار كسب كنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: بیدل ، کوراش ، لبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار