درخواست بازیکن خاطی پرسپولیس از کاشانی

کاشانی: نسبت به خانزاده اعتدال به خرج دهید

خانزاده بازیکن خاطی پرسپولیس که در قطر با شدیدترین الفاظ یک هوادار را مورد اهانت قرار داده بود از حبیب کاشانی خواست تا واسطه بازگشت وی به تیم شود.

درخواست بازیکن خاطی پرسپولیس از کاشانیبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با توجه به درگیری اخیری که خانزاده با یکی از هواداران پرسپولیس در دوحه قطر بعد از بازی در مقابل تیم لخویا پیدا کرده بود در حال حاضر خانزاده از حبیب کاشانی می خواهد که در خصوص این مسئله ورود کند و تا حدودی وضعیت او را بهبود ببخشد.

از همین رو حبیب کاشانی مدیر تیم ملی امید قصد دارد که با میانجیگری این بازیکن را به تیم خود باز گرداند، از طرفی دیگر طبق گفته های برخی از آشنایان خانزاده هواداری که در دوحه با خانزاده درگیری پیدا کرده استقلال بوده و جزؤ مجموعه پرسپولیسی نبوده است و این طور که به نظر می رسد عده ای قصد داشتند تا با این کار وضعیت این بازیکن را تحت شعاع قرار دهند.

در حال حاضر حبیب کاشانی صحبت‌هایی را در خصوص بازگشت خانزاده به ترکیب سرخ پوشان با نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس داشت و از وی خواسته که خانزاده را مورد بخشش قرار داده و اجازه بدهد که این بازیکن در کنار دیگر بازیکنان به بازی در تیم محبوبش ادامه دهد.

*کاشانی: نسبت به خانزاده اعتدال به خرج دهید

مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت: به نظر من بهتر است نسبت به رفتار خانزاده سختگیرانه عمل نشود.

حبیب کاشانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص محمدرضا خانزاده اظهار داشت: خانزاده یکی از جوانان با استعداد فوتبال کشورمان و از سرمایه های تیم ملی است و به نظر من نباید در خصوص این مساله سختگیرانه عمل کرد. 
 
وی تصریح کرد: با توجه به شرایط پیش آمده باید بستری فراهم شود تا این بازیکن به تیم محبوبش بازگردد و در حال حاضر به نظر من اگر نسبت به رفتار خانزاد سختگیرانه عمل نشود بهتر است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۲:۵۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
آیا بازیکنی که اعلام میکند در صورت فحاشی مجدد به خانواده اش باز همین عمل را تکرار میکند صلاحیت ادامه کار در تیم بزرگی مثل پرسپولیس را دارد؟واقعا خانزاده و پیام صادقیان که اخلاق ندارند چه ارزشی برای تیم دارند .نترسید با نبود این بازیکنان رتبه پرسپولیس در جدول بیش از این تنزل نخواهد کرد.در ضمن در دنیای مجازی همه شاهد فحاشی خانزاده هستند.
آخرین اخبار