معینی: تمرکزمان بر کسب تجربه و بهبود شرایط تیمی است

سرپرست کمیته جوانان برگزاری دیدارهای تدارکاتی برای تیم های پایه را کسب تجربه دانست و گفت: بازیکنان هرچقدر در شرایط بازی قرار بگیرند، تجربیات بیشتری کسب کرده و پی به مشکلات فنی خود می برند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ فریدون معینی، سرپرست کمیته جوانان گفت: اردوهای داخلی و خارجی تدارکاتی را برای تیم های ملی زیر 16 و 19 سال در نظر گرفته ایم تا این دو تیم در رقابتهای قهرمانی آسیا عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

وی درباره اردوهای آماده سازی تیم ملی نوجوانان به سرمربیگری حمید علیدوستی گفت: این تیم تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی پیگیری می کند و هم اکنون بازیکنان مستعدی که در مرحله استعدادیابی نهایی به میزبانی بوشهر و کرمانشاه انتخاب شدند، در کمپ تیم های ملی زیر نظر کادر فنی تمرین می کنند تا برترین بازیکنان به اردو های اصلی راه یابند.

وی در ادامه بیان کرد: اردوهای این تیم به مدت یک ماه آن هم به دلیل برگزاری امتحانات، تعطیل خواهد بود و سپس اواسط تیر ماه به ازبکستان سفر خواهند کرد تا دو دیدار دوستانه با این تیم برگزار کنند. ضمن اینکه تیم ملی نوجوانان در اوایل سال 94 درتورنمنت ژاپن، بازیهای خوبی را برگزار کرد که این امر به روند آماده سازی و کسب تجربه بازیکنان کمک بسزایی می کند.

سرپرست کمیته جوانان در ادامه درباره برنامه های تیم ملی جوانان گفت: این تیم نیز هم اکنون در رم به سر می برد تا یک بازی تدارکاتی با ملی پوشان جوان ایتالیا برگزار کند و سپس در تورنمنت سه جانبه ازبکستان حضور خواهد داشت تا محک بخورد و آمادگی بالایی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا داشته باشد.در این تورنمنت تیم های ایران، قطر و ازبکستان به مصاف هم می روند. معتقدم این بازیها به کسب تجربه بازیکنان کمک زیادی خواهد کرد و فرصت خوبی برای کادر فنی تیم های پایه خواهد بود تا بازیکنان خود را ارزیابی کرد و با رفع نقاط ضعف و قوت بازیکنان خود، در بازیهای آسیایی موفق ظاهر شوند.

معینی درباره تیم ملی زیر 14 سال گفت: این تیم نیز تمرینات آماده سازی خوبی را زیر نظر کادر فنی خود پشت سر گذاشته و روز 30 اردیبهشت ماه به تاجیکستان می رود تا در فستیوال آسیایی زیر 14 سال شرکت کند.

وی در پایان هدف از حضور تیم‌ها در تورنمنت ها و یا بازی های دوستانه را کسب تجربه دانست و گفت: در بازیهای داخلی بیشتر تمرکز کادر فنی بر مرور کارهای تاکتیکی و اجرای استراتژی تیمی است اما در بازیهای دوستانه و سخت ، هدف ارزیابی مشکلات فنی بازیکنان است. در این بازیها کسب نتیجه برایمان اولویت آخر است و بیشتر به فکر کسب تجربه و بهبود شرایط تیمی هستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، جوانان ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار