فریبا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حضور عابدینی به فوتبال کمک می‌کند / سرخابی‌ها را کسی نمی‌تواند منحل سازد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت:‌ باید عنوان کنم استقلال و پرسپولیس از تیم‌های مردمی پرطرفدار هستند که منحل کردن این تیم‌ها کار آسانی نیست و کسی نمی‌تواند این تیم را منحل سازد.

حضور عابدینی به فوتبال کمک می کند/سرخابی‌ها را کسی نمی‌تواند منحل سازد
بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:‌ با این مساوی که استقلال در مقابل پدیده رقم خورد عملا و به طور کلی از قهرمان شدن و رسیدن به مقام قهرمانی دل برید و دیگر باید به این نتیجه رسید که این تیم قهرمانی لیگ چهاردهم نیست.

وی در ادامه افزود: برای گرفتن سهمیه نیز نه چندان امیدی مقرر نشد زیرا نتایج کسب شده چندان راضی کننده نیست و بازی های سختی پیش روی استقلال قرار دارد بازی‌ با صبا، تراکتورسازی و پرسپولیس چندان آسان به نظر نمی‌رسد.

فریبا به علل افت استقلال پرداخت و عنوان کرد:‌ بحث مصدومیت و جدایی بازیکنان، شرایط مالی از علل افت استقلال بوده است و اگر مربی، سرمربی و مدیریت به تیم‌شان اعتقاد داشته باشند و حواشی را دور کنند می‌توانند با کسب امتیاز از هر سه بازی امیدوار به کسب سهمیه باشند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا قلعه نویی در تیم می ماند یا خیر، گفت:‌ البته در این خصوص من نباید تصمیم بگیرم زیرا این هیأت مدیره و مدیر عامل تیم هستند که باید تصمیم نهایی را کسب کنند فراموش نکنید امیر قلعه نویی پر کارنامه‌ترین مربی لیگ است وهیچ مربی از لیگ برتر تعداد قهرمانی وی را ندارد.

وی در مورد اینکه گفته شده امیر قلعه نویی به دستیارانش چندان اعتقادی ندارد تصریح کرد: اصلا چنین نیست درست است همه کاره سرمربی تیم بوده، اگر چنین بود چرا این دستیارها با خود به تیم آورد فراموش نکنید ستار همدانی، جواد زرینچه و محمود فکری از کاپیتان‌ها و بازیکنان استقلال بوده وهستند و انصافا به تیم هم کمک کرده‌اند به نظر من کادر فنی استقلال بد نبوده و زحمت  خود را کشیده است.

فریبا در مورد توافق‌ نهایی کفاشیان در مورد ابقاء سرمربی‌گری کارلوس کی روش اذعان کرد: خوشحالم که کی روش باقی ماند و حالا که در تیم ملی حضور دارد و باید حمایت کنیم خلاصه باید همه ورزشکارها، رسانه‌ها، پیشکسوت‌ها از کی روش حمایت کنند صلاح هم نبود با توجه به زمانی کم تا بازی‌ها مربی خارجی به کار گرفته می شود.

پیشکسوت استقلال در مورد سرپرستی تیم ملی که به عابدینی محول شده است، اضافه کرد: عابدینی چهره نام آشنایی فوتبال ماست و همه او را به عنوان فوتبالیست قبول دارند به  نظر من وی نمی‌تواند به فوتبال ملی کمکی کند.

وی در مورد اینکه در صورت عدم خصوصی سازی در مزایده سوم سرخابی‌ها منحل می‌شوند تصریح کرد: اصلا چنین چیزی امکان ندارد زیرا کسی نمی‌تواند این 2 تیم را منحل کند و چون 2 تیم پایگاه مردمی دارد به راحتی نمی‌توانند این کار را انجام دهند باید مسئولان امر شرایطی را فراهم کنند که خصوصی سازی سرخابی‌ها در شرایط خوب و درست انجام شود.

فریبا خاطر نشان کرد: امیدوارم که هر اتفاقی که رخ می دهد به نفع فوتبال ملی و باشگاهی باشد تا شاهد پیشرفت روز افزون فوتبال باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار