برای اولین بار در کشور برگزار شد؛

نمایش حرکات مهیج و نمایشی خودرو در پیست آزادی

با همکاری فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و تیم پرشین درایور ، نخستین بار در کشور حرکات نمایشی خودرو در پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

نمایش حرکات مهیج و نمایشی خودرو در پیست آزادی
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  روز جمعه 1 اسفند ماه برای اولین بار در کشور اجرای حرکات نمایشی خودرو توسط رضا فهیم از قهرمانان رشته اتومبیلرانی دریفت و تیم پرشین درایور به سرپرستی محسن نعمت الهی یرگزار شد.

در این برنامه، رضا فهیم انواع حرکات دونات و ایت با موانع انسانی و خودرو در حال حرکت ، چرخش بین 4 خودرو ، پارک همزمان بین دو خودرو و... را به نمایش گذاشت.

حرکات نمایشی خودرو که به نام دریفت معرفی می شود در واقع سرخوردن خودرو در طی مسیر  می باشد.
این حرکات مهیج و نمایشی ، ترویج مهارت های کنترلی خودرو و ارایه جذابیت های اتومبیلرانی را یه نمایش می گذارد. 

نکته قابل توجه در برگزاری این برنامه حضور مهرعلی ریاست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در یکی از مراحل  در خودرو نمایشی بود که وی در ادامه نیز به عنوان مانع انسانی ایستاد تا حرکات دونات با خودرو انجام شود.

در حاشیه این مراسم  توسط کمیته بانوان فدراسیون از فریبا جوانمردی نائب رئیس بانوان فدراسیون که به تازگی به عضویت فدراسیون جهانی موتور سواری در آمده تجلیل شد.

همچنین از میهمان ویژه این برنامه گواری ( مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و باشگاه ها ) ، امینی (مدیر کل امور فرهنگی) و جمشیدی ( معاون روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان ) بودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار