یزد؛

مردم یمن هرگز سست نشوید زیرا این وعده الهی است که شما پیروزید

امام جمعه موقت یزد با اشاره به جنایات آل سعود و محکوم کردن این جنایات گفت: امروز پیام ما به مردم یمن این است که ای مردم یمن هرگز سست نشوید زیرا این وعده الهی است که شما پیروزید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛حجت الاسلام سید محمدجواد آیت اللهی در خطبه های این هفته نمازجمعه یزدگفت:آل سعود بداند ما از کسانی که به زنان و کودکان رحم نمی کند و ۱۵۰ کودک و خردسال بی دفاع را در یمن به قتل میرساند، متنفریم و معتقدیم آنها از اسلام بویی نبرده اند.

امام جمعه موقت یزد همچنین با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب اظهار داشت: ماه مبارک رجب، ماه توبه است و از همین اکنون توبه کنیم و فرصت گرانقدر عمر را از دست ندهیم.

امام جمعه موقت یزد همچنین با تبریک دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: تلاش‌ها و ایثارگری‌های پاسداران به ویژه در طول دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و بخشی از دوام انقلاب اسلامی مرهون تلاش و جانفشانی‌های پاسداران انقلاب اسلامی است.

آیت اللهی در سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس گفت: امداد الهی در این روز را شکر می گذاریم و برای شهید حادثه، شهید محمد منتظر قائم، علو درجات را از خداوند متعال مسئلت می کنیم.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.