زنجان؛

اقتدار، آمادگی و توان بازدارندگی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: اقتدار، آمادگی و توان بازدارندگی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان با اشاره به نامگذاری 29 فر.وردین به نان روز ارتش گفت: بعداز پیروزی انقلاب اسللامی با توطئه های دشمن ، ارتشی تا مرز انحلال پیش رفته بوده حضرت امام(ره) با تدبیرهوشمندانه خود ارتش را با ملت پیوند زد .

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان اینکه با تدبیر امام ارتشی مردمی و در خدمت مردم و اسلام و در خدمت نظام نوپای جمهوری اسلامی تشکیل شد افزود:ارتش جمهوری اسلامی ایران از همان روزهای اول بعد از انقلاب اسلامی، در خدمت مردم و رهبری بود.

وی بااشاره  به محکوم کردن سکوت جوامع بین‌المللی در زمینه حمله عربستان به یمن گفت: 21 روز از حمله صعویهای به یمن میگذرد در این مدت سازمان های جهانی که ادعای دفاع از حقوق بشر آنان گوش فلک را کر کرده سکوت کردند و در نهایت روز گذشته در حالی که هزاران نفر از مردم بی گناه یمن کشته شده اند، خواستار اعلام آتش بس شدند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه حمله به یمن به معنای حمله به ایران و جلوگیری از گسترش نفوذ انقلاب اسلامی است، افزود: یمن خاکریز نخست حمله به ایران است .

وی با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: نهاد مقدس سپاه از بدو تاسیس تاکنون خدمات موثری در دفاع از مرزها، ارزش‌های انقلاب اسلامی داشته و در کنار ارتش و سایر نیروهای نظامی و انتظامی رسالت خود را در قبال پاسداری از ارزش‌های نظام و خون شهدا انجام داده است .

خطیب جمعه زنجان با اشاره به 31 فروردین به‌عنوان آغاز ماه رجب تصریح کرد: ماه رجب ماه خداوند متعال است و گرفتن روزه در نخستین روز این ماه تاکید شده است

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اقتدار ، آمادگی ، ارتش ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.