رژه صلابت و اقتدار ارتش در نقاط مختلف کشور

فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش گفت: ۲۹ فروردین سالروز اقتدار و غیرت ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛مراسم با شکوه روز ارتش با همکاری نيروهاي ارتش هوايي، دريايي و زميني ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و نيروي انتظامي و يگان هايي نمونه از بسيج ، سپاه بيت المقدس و  مرزباني ، توپخانه ، دفاع هوايي ، موتوري ، زرهي ، ضدزره ، موشکي و مهندسي  امروز انجام شد.

بنا براین گزارش، چتربازي ، سقوط آزاد و حرکات نمايشي و رزمي ، رژه هوايي نيروي هوابرد ارتش از جمله برنامه هاي مراسم رژه امسال بود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛، در این مراسم با حضور فرماندهان ارتش ،سپاه، بسیج، نیروهای انتظامی و اقشار مختلف مردم در بلوار امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تبریک روز ارتش به عنوان روز اقتدار نیروهای مسلح گفت: ارتش و نیروهای مسلح با اتکا به توان داخلی و ظرفیتهای خود بزرگترین ارتش و قدرت منطقه شناخته شده اند.

آیت اله علما به دفاع جانانه نیروهای مسلح در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت نیروهای مسلح در عرصه های مختلف  انقلاب اسلامی پشتوانه ای مهم برای دفاع از ملت و کشور بوده اند.

همچنین مراسم روز ارتش و رژه یگانهای مختلف پیاده و موتوری در سایر شهرستانهای استان در حال برگزاری است.


مراسم بزرگداشت روز ارتش در گیلان


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ؛ در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان ، استاندار و مسوولان لشکری و کشوری در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد، یگان های نظامی و انتظامی با رژه اقتدار ، نظم و ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند .


استاندار گیلان در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در رشت گفت: دلیر مردان این مرز و بوم امروز با نمایش توان رزمی و دفاعی خود پشتیبانی خود را از ملت غیور ایران به نمایش گذاشتند.
وی گفت: ملت ایران هم به پاس زحمات این دلیر مردان ،باید همواره پشتیبان ارتش پر افتخار کشور باشند.


مراسم رژه نیروهای مسلح در اردبیل برگزار شد


مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولان استانی ، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در اردبیل برگزار شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این مراسم گفت: بزرگترین متولیان امنیت در کشورمان نیروهای مسلح و ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران است که با جان و دل از مرز و بوم کشورمان دفاع کرده اند .
آیت الله سید حسن عاملی گفت: با اقتدار و عزمت نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران هیچ کشوری اجازه تجاوز به جمهوری اسلامی ایران را ندارد و هم اکنون کشورمان به یک کشور مقتدر در دنیا تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه اگر کشوری از نظر بنیه نظامی و دستاوردهای علمی و فناوری پیشرفته باشد مسلما هیچ کشوری نمی تواند به آن حتی نگاه چپ داشته باشد.


آیت الله سید حسن عاملی با بیان اینکه سالیان متوالی است که خون مردم بی گناه و مظلوم مسلمان در خاورمیانه ریخته می شود گفت: استکبار جهانی با روی کار آوردن گروههای داعش، النصره، القاعده و طالبان در صدد اختلاف بین مسلمانان است.

وی گفت: نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار اقتدار و ارزش خود ارتشی صلح طلب هستند و فقط به فکر دفاع از مرز و بوم کشورمان هستند به فکر جنگ ستیزی در سر ندارند.


رژه صلابت و اقتدار ارتش در گلستان

ارتشیان پا به رکاب تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان؛ امیرخمر، ارشد نظامی آجا در استان های گلستان، مازندران و خراسان شمالی در روز 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اعلام پا در رکاب بودن ارتشیان برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی گفت: ارتشیان برای دفاع از میهن اسلامی و رفع هر گونه  تجاوز و چشم طمع داشتن دشمنان به خاک میهن در آسمان و زمین و دریا آماده دفاع از کشور هستند.
همچنین درمراسم اقتدار روز ارتش جمهوری اسلامی ایران دکتر صادقلو استاندار گلستان ضمن تبریک روزبزرگ مردان ارتش گفت: روز ارتش روزبرکت انقلاب و ملت است.

صادقلو به نقش پر رنگ ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره  کرد و افزود: ارتشیان در تمامی لحظات پیروزی انقلاب به صفوف بهم پیوسته مردم و دفاع از مرزهای میهن اسلامی در 8 سال جنگ تحمیلی و خنثی سازی توطئه های دشمن نقش موثری داشتند.
ارتشیان دلاور ، سپاهیان قهرمان، بسیجیان جان بر کف و نیرو های انتظامی حافظان امنیت در شهر ستان های گرگان، گنبد و آزاد شهر با انجام رژه اقتدار خود را در روز ارتش به نمایش گذاشتند.


رژه موتوری و خودرویی به مناسب روزارتش در آبدانان

به مناسبت گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز رژه خودرویی و موتوری در شهرستان آبدانان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ در این مراسم که با حضور کارکنان ادارات و ارگانها و نیروهای پدافند هوایی این شهرستان برگزار شد، شرکت کنندگان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اسلامی ایران و نیروی زمینی را گرامی داشتند و با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) ، رهبر معظم انقلاب و شهدا تجدید پیمان کردند. 

ارتش ایران ارتشی مردمی و هم دل با دولت و مردم
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ارتشی مردمی و هم دل با آنها و دولت است.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ آیت الله محمدی در مراسم رژه نیروهای ارتش استان با اشاره به اینکه ارتش ایران ارتشی مهدوی و مردمی است افزود: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، مردم حامی نیروهای مصلح و ارتش محافظ مردم است.
وی ارتش ایران را برترین ارتش در تمام دنیا دانست و گفت: پیشرفت های علمی و نظامی ارتش ایران با حمایت های مردم و دولت محقق شده است و همه ی این قدرت به نفع مردم و نظام به کار گرفته می شود.
 استاندار همدان هم در مراسم روز ارتش، نیروهای ارتشی و سپاهی را بازوان پر قدرت نظام دانست و گفت: ارتش جمهوری اسلامی مردمی و متشکل از نیروهای خدوم نظام است که هم در 8 سال دفاع مقدس و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده اند و در زمان جنگ هم با ایستادگی کامل کردند و از آن زمان قدرت ایران را به جهانیان ثابت کردند.
محمد ناصر نیکبخت از حمایت دولت تدبیر و امید از ارتش جمهوری اسلامی خبر داد و اظهار داشت: پیشرفت های نظامی و علمی ارتش جمهوری اسلامی هر سال پر بارتر از سالهای پیش می شود.
فرمانده نیروی هوایی پایگاه شهید نوژه همدان هم امروز را پیوند ناگسستنی ارتش با انقلاب معرفی کرد و گفت: امروز ارتش کشورمان آمادگی کامل را برای دفاع از جان و مال مردم کشور مان دارد و همیشه این ارتش فدایی مردم ملت ماست.
امیر رحمان اسدی افزود: در زمان انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس با رهنمود های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و پس از آن با رهنمود های مقام معظم رهبری ارتش ایران ارتشی خدمتگذار به مردم و نظام جمهوری اسلامی است.

برگزاری رژه نیروهای مسلح در هرمزگان

به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی،یگانهای نمونه نیروهای مسلح مستقر در هرمزگان با اجرای رژه ، اقتدار ، توانمندی و آمادگی خود را در دفاع از ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس؛صبح امروز ،یگانهای نمونه نیروی دریایی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، پدافند جنوب شرق کشور ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، نیروهای انتظامی و دریابانی در ساحل بندرعباس رژه رفتند.
نمایش ادوات و تجهیزات نظامی و دفاعی از دیگر برنامه های رژه امروز بود.
فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش امیر دریاداردوم، ابراهیم اشکان در این مراسم گفت:از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ، ارتش همپای ملت بزرگ ایران با فداکاری در مقابل اهداف شوم دشمنان ایستادگی کرده است.

وی گفت: پیام امروز ارتش جمهوری اسلامی ایرانبرای کشورهای منطقهصلح و دوستی است.

آمادگی ارتش برای کوتاه کردن دست دشمنان به فرماندهی کل قوا

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی گفت : ارتشیان امروز با تمام قوا آماده اند به فرماندهی کل قوا دست دشمن را کوتاه کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  کرمان ،امیر علیدوست با گرامیداشت روز ارتش در مراسم رژه مقتدرانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در کرمان از آمادگی رزمی ارتش در برابر دشمنان خبر داد و افزود : آمادگی و اقتدار ایران چشم دشمنان را کور کرده است.

وی یادآور شد :ارتش به فرمان امام خمینی (ره) به مردم پیوست و از آن زمان تاکنون برعهد و پیمان با ولایت باقی است و در عمل هم این مهم را ثابت کرده است

در این مراسم رژه یگان های مسلح مستقر در استان و همچنین یگان های موتوری و خودرویی ارتش انجام شد.


​رژه نیروهای مسلح  قزوین بمناسبت روز ارتش
در رژه امروز که بمناسبت روز ارتش و در مقابل لشکر 16 زرهی قزوین برگزار شد، یگانهای نمونه موتوری و زرهی ارتش ،سپاه ، نیروی انتظامی و بسیج توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛در این مراسم که با استقبال مردم مواجه شد، ​نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: نیروهای مسلح ایران مایه امید مظلومان جهان هستند و در شرایط حساس کنونی ماموریتی جهانی دارند.

​حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود:  اقتدار جمهوری اسلامی ایران و مسئولان کشور در عرصه های بین المللی از برکت توان و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح مکتبی است.

​وی افزود: امروز ارتش پشتوانه اصلی ملت و مومنان و مستضعفان جهان است و با توکل به خداوند هیچگاه تنها نخواهد بود و مردم جمهوری اسلامی ایران نیز همیشه پشتیبان نیروهای مسلح خواهند بود. 

فرمانده قرارگاه لشکر 16 زرهی قزوین هم دراین مراسم گفت: نیروهای مسلح با اعتقاد و ایمان کامل و انگیزه وصف ناپذیر پا در رکاب رهبری آماده دفاع از میهن اسلامی هستند.

ایران مقتدر و تنها پشتیبان ملت های اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ایران تنها حامی کشورهای اسلامی در مقابله با دشمنان تجاوزگر است و این مهم را در شرایط مختلف به اثبات رسانده است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج؛ حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی صبح امروز شنبه در مراسم سان و رژه گرامیداشت روز ارتش در سنندج گفت: امام خمینی(ره) با همراهی مردم، کشورمان را ازمستعمره و تحت سلطه بودن استکبار جهانی بیرون آورد و به اوج عزت و قدرت رساند.

وی افزود: اراده خداوند متعال بر این است که امکان تشکیل حکومت به ملت های مستعضف داده می شود و آنها را به توان و قدرتی می رساند که کفار نمی توانند در مقابل آنها خشم خود را انکار کنند.
 حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی ادامه داد: امروز همه ما افتخار می کنیم که رهبر کشورمان تنها خدا را پشتوانه خود می داند و همواره در راستای اجرای دستورات پروردگار حرکت می کند.
وی گفت: مجموعه نیروی های نظامی و انتظامی ، اقتداری برای ایران اسلامی ایجاد کردند که هیچ قدرتی جرات نگاه چپ به کشورمان را ندارد.
نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: در هرکجای دنیا مسلمانان به خطر افتاده اند ،تنها کشور حامی آنها ایران بوده است .

ملت و ارتش ، بازوان توانمند کشور

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی حجت الاسلام و المسلمین رضایی بیرجندی در مراسم رژه نیروهای مسلح در بیرجند افزود: ۲۹ فروردین ماه یادگار اراده مردمی آهنین، بزرگ و الهی است که این روز را امام راحل روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامیدند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح باید به عنوان بازوان توانمند نظام اسلامی باشند گفت: همه ما باید قدردان ولایت فقیه باشیم چرا که اگر ولایت و رهبری نبود، انقلاب اسلامی به نابودی کشانده می شد.

حجت الاسلام و المسلمین رضایی با بیان اینکه امام به زیبایی دریافت که بدنه ارتش فرزندان رشید این ملت هستند، تصریح کرد: امام راحل در آن زمان دریافتند که جز با اقتدار و توانمندی همه فرزندان این ملت بزرگ نمی توان توطئه های دشمنان را خنثی کرد ،لذا ملت را به پشتیبانی ارتش فراخواندند.

وی در ادامه امنیت را یکی از اهداف مهم استقرار حاکمیت الله و نظام امامت و ولایت در جامعه دانست و یادآور شد: هیچ نعمتی گواراتر از امنیت نبوده و ایران اسلامی با پیروزی خود الگوی جدیدی از امنیت بدون وابستگی به شرق و غرب را ارائه دادند.

نمایش اقتدار و صلابت ارتش در فارس

همزمان با روز ارتش، نیروهای مسلح استان فارس توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ دراین مراسم با شکوه که با حضور یگانهای ویژه ارتش برگزار شد، آخرین دستاورهای بومی شده ارتش جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته شد.

فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در این استانها با برخورداری از کارکنان آموزش دیده، توانمند و با انگیزه و تجهیز یگان های ارتش به آخرین دستاوردهای دفاعی بومی سازی شده ، توانایی صیانت از مرزهای کشور را دارد .

امیر سرتیپ دوم حسین محمدی افزود: ارتش، با تجهیز و ارتقاء کیفیت دانشگاهها، صنعت دفاعی و سلاح های جنگی را بومی کرد ،به طوری که از نظر امنیتی و دفاعی به هیچ کشوری وابسته نیستیم.

رژه بزرگ روز ارتش درزاهدان

همزمان با روز ارتش نیروهای مسلح مستقر در استان سیستان و بلوچستان با شرکت در یک رژه که درمنطقه زیباشهر زاهدان برگزار شد آمادگی و توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان، نماینده ولی فقیه دراستان بااشاره به نامگذاری روز ارتش ازسوی بنیانگذار جمهوری اسلامی درتجلیل ازدلاور مردان ارتش یادوخاطره ایثارگریهای شهدا نیروهای مسلح خصوصا نیروی زمینی ارتش را دردوران دفاع مقدس گرامی داشت.

امیر اسدی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 88 زرهی استان هم در این مراسم آمادگی نیروهای ارتش در دوران دفاع مقدس را یادآور شد.

درپایان مراسم نیروهای مستقردرمیدان ازمقابل جایگاه رژه رفتند.

انتهای پیام/ع


برچسب ها: رژه ، روز ارتش ، مراسم ، باشکوه ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.