دبیر کمیته بازار یابی گفت: در مورد الفاظ رکیکی که کی‌روش به وی داده بود گفت: من مشکلی با کی‌روش ندارم و تا آلان هم از وی حمایت کرده‌ام اما نمی‌دانم چرا این الفاظ را بر علیه من به کار برد.

من در برابر کی روش فقط سکوت کردم/با آل‌اشپورت قطع همکاری کردیمعباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در مورد الفاظ رکیکی که کی‌روش به وی داده بود گفت: من مشکلی با کی‌روش ندارم و تا آلان هم از وی حمایت کرده‌ام اما نمی‌دانم چرا این الفاظ را بر علیه من به کار برد.

ترابیان در ادامه عنوان کرد:‌ من به حکم ادب ایرانی به کی‌روش سلام کردم اما وی الفاظی به کار برد که بسیار متعجب شدم من هیچ وقت لفظ بدی را برای کی‌روش به کار نبردم چرا که در ادبیاتمان و تربیت ایرانیمان این الفاظ جایی ندارد.

دبیر کمیته بازار یابی تصریح کرد: من وابستگی به شخصی ندارم و به خاطر منافع کشورم کارم را انجام می‌دهم شما خبرنگارها شاهد و ناظر بودید که من در برابر صحبت‌های کفاشیان فقط سکوت کردم و حرفی نزدم.

وی درباره جلسه‌اش با کفاشیان گفت: این جلسه در ارتباط با آل اشپورت و بازار یابی بود و ربطی به جلسه کی روش نداشت بر این اساس قرار بر این شد که قرارداد آل اشپورت را فسخ کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار