معاون فنی و عمرانی منطقه 8 به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

برنامه‌های اجرایی فنی و عمرانی منطقه 8 در 11 ماه گذشته

معاون فنی و عمرانی منطقه 8 از برنامه‌های اجرایی این اداره در سال 93 خبر داد.

میکائیل علیپور معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 8 در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عملکرد اداره فنی و عمران منطقه 8 در سال 93 اظهار کرد: این اداره عملیات اجرایی زیادی در سال 93 داشته که به بعضی از آنها اشاره خواهیم کرد.
وی ادامه داد: مرمت و هم سطح سازی دریچه‌ها در منطقه 8 با هدف تسهیل در تردد وسایل نقلیه، هنگام گذر از معابر و حفظ امنیت در تردد عابران پیاده اجرا شد.
علیپور تأکید کرد: بهسازی و مرمت روکش آسفالت در خیابان‌های ارباب مهدی، رحمتی و با هدف ارتقاء کیفی و بهسازی معابر، افزایش ایمنی عابران پیاده به ویژه معلولان، سالمندان و نابینایان اقدام شد.
معاون فنی وعمران افزود: اجرای طرح جدول‌بندی انهار در شرق تهران، به منظور هدایت آب‌های سطحی و مناسب‌سازی معابر شرق تهران برای تردد معلولین از اقدامات دیگر اداره فنی و عمران در سال 93 است.
وی در ادامه تصریح کرد: ساماندهی معابر شهری شرق تهران در راستای چشم‌انداز شهرداری تهران در خصوص ساماندهی معابر شهری و تسهیل در عبور و مرور جانبازان و معلولان به طور ضربتی در سال 93 اجرا شد.
علیپور در پایان گفت: ساماندهی پیاده رو ساختمان‌های در حال ساخت به منظور جلوگیری از خطر سقوط عابران و اطلاع‌رسانی به شهروندان از طریق نصب بنر در خیابان‌ گلبرگ شرقی، نصب حصارکشی و اجرای نخاله‌گیر از اقدامات اداره فنی و عمران در سال 93 بوده است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار