کارشناس هواشناسی؛

بارندگی ها تا شنبه ادامه دارد/ تهران نیم ابری با بارش باران و برف در ارتفاعات

بارندگی در استان‌های نیمه شمالی و بخشی از استان‌های جنوبی کشور تا شنبه ادامه خواهد داشت.

گودرزی در گفت‌و‌گو با خبرنگاراقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: آسمان استان‌های نیمه شمالی کشور و بخشی از استان‌های جنوبی، همراه با بارش باران، گاهی رعد و برق، وزش باد و در مناطق کوهستانی بارش برف خواهد بود.
 
وی با اشاره به اینکه این سامانه بارشی  به تدریج  تا جمعه به نوار شرقی کشور می‌رسد بیان کرد: در روز جمعه از میزان بارش‌های شمال غرب، غرب کشور کاسته می‌شود ولی در برخی از مناطق مرکزی، دامنه البرز مرکزی، سواحل جنوبی دریای خزر و جنوب کشور بارندگی ادامه خواهد داشت.

 گودرزی در خصوص هوای تهران گفت: هوای تهران امروز نیم ابری، همراه با بارش باران و برف در ارتفاعات خواهد بود که این وضعیت فردا نیز ادامه خواهد یافت و از بعد از ظهر روز جمعه شاهد کاهش ابر در تهران خواهیم بود.
 
وی ادامه داد: امروز نوسانان دمای تهران 14 تا هشت درجه سانتی گراد خواهد بود .
 
گودرزی اظهارکرد: براین اساس امروز در استان‌های کردستان، همدان، مرکزی، کرمانشاه، فارس و با شدت کمتر در استان‌های لرستان، گیلان، غرب مازندران، گلستان، شمال سمنان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، جنوب آذربایجان غربی، غرب کرمان، بوشهر، جنوب یزد و دامنه‌های البرز در استان‌های تهران و البرز شاهد بارندگی خواهیم بود.
 
وی گفت: فردا جمعه هفتم فروردین ماه در استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، هرمزگان و با شدت کمتر در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، فارس و دامنه‌های البرز در تهران و البرز نیز بارندگی خواهیم داشت.
 

گودرزی افزود: سامانه بارشی بعد از ظهر روز شنبه از شرق و جنوب شرقی کشور خارج می‌شود.

 وی یادآور شد: امروز و بندرعباس با 30 در جه بالای صفر گرم‌ترین استان کشور هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بارش ، بارندگی ، استان ، تهران ، سرما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار