کارشناس هواشناسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

افزایش سامانه بارشی در کشور / بارش تگرگ در مناطق کوهستانی

کارشناس هواشناسی گفت: فردا برای اغلب مناطق کشور بارش باران گاهی با رعدوبرق و در مناطق مستعد بارش تگرگ و وزش باد خواهیم داشت.

گودرزی کارشناس هواشناسی د گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با فعالیت سامانه بارشی در کشور طی امروز برای اغلب مناطق کشور بارش باران گاهی با رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ و وزش باد و در مناطق کوهستانی بارش به صورت برف را داریم.

وی افزود: روز جمعه از میزان بارش‌ها در شمال و شمال غرب کاسته ولی در بخش‌هایی از مرکز دامنه‌های البرز مرکزی نواحی جنوبی دریای خزر بارش‌ها ادمه دارد و به تدریج در ساعات بعدازظهر جمعه به نوار شرقی می‌رسد.

این کارشناس هواشناسی گفت: شدت بارش در غرب کشور همچون آذربایجان غربی- آذربایجان شرقی- زنجان- کرمانشاه- همدان- مرکزی- ایلام غرب- مازندران و در دامنه‌های البرز (تهران و البرز) است. 

گودری تصریح کرد:امروز علاوه بر غرب در دامنه‌های  زاگرس شمالی بارش‌ها شدیدتر است و روز جمعه نیز بارش شدید در مرکز و جنوب کشور خواهد بود.

وی افزود: روز جمعه برای تهران نیز ابری گاهی بارش و در ارتفاعات بارش برف خواهیم داشت و البته فردا نیز ابر همراه با بارش باران و وزش باد پیش بینی می شود.

گودرزی ادامه داد: همچنین دمای هوای تهران نیز حداکثر 14 درجه  و حداقل 7 درجه سانتی گراد خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: هوا ، بارش ، رعد و برق ، برف ، تگرگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.