از فردا در «دستپخت‌های خودمانی» ؛

آشپزی با یک زوج هنرمند

سحر ولد بیگی و نیما فلاح از فردا ششم فروردین در یک برنامه خودمونی هنرهای آشپزی را نشان خواهند داد.

به گزارش خبرنگار میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی با پایان یافتن ایام فاطمیه ، شبكه های رادیو تلویزیون به سوی برنامه های شاد گرایش پیدا می كنند و برخی برنامه های مفرح كه برای ایام نوروز آماده شده بود از نیمه دوم تعطیلات عید روی آنتن قرار می گیرند.

سری جدید برنامه "دستپخت‌های خودمونی" هم در این مسیر از یك زوج هنرمند برای شركت در برنامه و ایجاد لحظاتی شاد برای مردم بهره می برد.

این برنامه به تهیه كنندگی فریدالدین نیكجو با اجرای سحر ولدبیگی و نیما فلاح زوج هنرمند سینما و تلویزیون در شبكه دو تولید شده است. این مسابقه آشپزی از 6 فروردین هر شب ساعت  20:25 به روی آنتن می رود. 

در سری جدید چهرهای شناخته شده ورزشی، فرهنگی و هنری در زمینه هنرآشپزی مانند پژمان بازغی، شهرام قائدی، میرطاهر مظلومی، مریم امیرجلالی، مریم سعادت، كمند امیر سلیمانی، مریم كاویانی،  زیبا بروفه، شقایق فراهانی، لاله اسكندری و رضا توكلی با یكدیگر به رقابت می‌پردازند. 

این مسابقه تلویزیونی بهانه ای است كه به واسطه آن به سنت های خوب ایرانی، غذاهای اصیل و مزه‌های از یاد رفته در ذائقه های ایرانی پرداخته شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار