تیم ملی جودو فردا راهی ترکیه می‌شود

تیم ملی جودو با 9 جودوکار جهت شرکت در مسابقات جایزه بزرگ سامسون فردا راهی ترکیه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ،  تیم ملی جودو کشورمان که آخرین اردوی خود را از دوم فروردین ماه در سالن کبکانیان آغاز کرده بود فردا پنجم فروردین ماه با نه جودو‌کار راهی ترکیه می‌شود تا در مسابقات جایزه بزرگ سامسون این کشور شرکت کند. 

این مسابقات که امتیاز آن در راه کسب سهمیه المپیک  2016ریو محاسبه می‌شود در روزهای هفتم، هشتم و نهم فروردین ماه برگزار می‌شود. 

تیم ملی جودو نیز با 9 جودو‌کار فردا راهی این مسابقات می‌شود که نفرات اعزامی به این مسابقات در وزن 60 کیلوگرم احسان بهرامیان و ناصر ناصری‌پور، در وزن 66  کیلوگرم محمد محمدی بریمانلو و قاسم نوری‌زاده، در وزن 73 کیلوگرم وحید بنا و امید تیزتک، در وزن 81 کیلو گرم سعید مولایی، در وزن 100 کیلو گرم جواد محجوب و در وزن 100+ کیلوگرم جعفر پهلوانی نفرات اعزامی تیم ملی را تشکیل می‌دهند که فقط در وزن 90-  کیلوگرم به تشخیص مسئولین فدراسیون و کادر فنی هیچ  جودو کاری اعزام نمی‌شود. 

این در حالی است که به گفته سر‌مربی تیم ملی نفرات جوانی که به همراه تیم اعزام می‌شوند اگر در این مسابقات خوب ظاهر شوند،  روی آن‌ها سرمایه گذاری خواهد شد تا در آینده نتیجه بگیرند.
گفتنی است: وزن کشی و قرعه کشی مسابقات روز ششم فروردین ماه انجام اوزان و60- و66- کیلوگرم در روز هفتم فروردین به روی تاتامی می‌روند. 


انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، جودو ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار