با ارتقای رکورد به میزان 80 صدم ثانیه؛

هاشمی نائب قهرمان مسابقات دو و میدانی جایزه بزرگ آسیا شد

دونده کشورمان در مرحله دوم مسابقات دو و میدانی جایزه بزرگ آسیا موفق شد با ارتقای رکورد خود به عنوان نائب قهرمانی دوی 400 متر برسد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران  مرحله دوم رقابت‌های دو و میدانی جایزه بزرگ آسیا با نائب قهرمانی سجاد هاشمی آهنگری دونده کشورمان در ماده 400 متر به پایان رسید.

بر اساس این گزارش، رقابت‌های دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا در کشور تایلند و در سه مرحله برگزار می‌شود که در رقابت امروز سجاد هاشمی دونده تبریزی کشورمان با رکورد 45 ثانیه و 98 صدم ثانیه موفق شد رکورد خود را به میزان 80 صدم ثانیه بهبود ببخشد اما با این حال نتوانست همچون مرحله نخست عنوان قهرمانی خود را تکرار کند و در نهایت به مقام نائب قهرمانی بسنده کرد.

ارتقای رکورد هاشمی از نکات جالب توجه مرحله دوم بود، بخصوص اینکه وی با رکورد امروز تنها 40 صدم ثانیه تا کسب سهمیه ورودی رقابت‌های المپیک 2016 ریودو ژانیروی برزیل فاصله دارد که با توجه به آمادگی این دونده المپیکی کشورمان رسیدن به آن دور از دسترس نیست.
 
سجاد هاشمی آهنگری چند روز پیش در مرحله نخست این رقابت‌ها با پشت سر گذاشتن دوندگان آمریکایی الاصل کشورهای عربستان و قطر موفق شده بود عنوان قهرمانی را به دست آورده و مدال طلا را بر گردن آویزد.

مرحله سوم این رقابت‌ها روز دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار