اسفندیاری در اولین همایش بین‌المللی تعاون و امداد و نجات مطرح کرد

ضرورت بستر سازی دستگاه‌های دولتی برای امداد رسانی جنبش‌های مردم‌نهاد به عراق، سوریه و یمن

دبیرکل بنیاد بین‌المللی امداد، نجات و ایثار گفت: امام خمینی (ره) فرمودند باید انقلاب را به دنیا صادر کنیم که در این زمینه ظرفیت مردم بسیار بالاست و یکی از راه‌های صدور انقلاب، اقدامات فرهنگی است.

ضرورت بستر سازی دستگاه‌های دولتی برای امداد رسانی جنبش‌های مردم‌نهاد به عراق، سوریه و یمنبه گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، احمد اسفندیاری، دبیرکل بنیاد بین‌المللی امداد، نجات و ایثار در اولین همایش بین‌المللی امداد و نجات که در سالن همایش‌های سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد، اظهار داشت: دغدغه‌ای که وجود دارد این است که بتوانیم خدمات را با سازماندهی بهتر، بیشتر کنیم و این از جمله ظرفیت‌های موجود در راستای دیپلماسی عمومی کشور است.

وی ادامه داد: دیپلماسی عمومی به معنی گفتگو با مردم به صورت مستقیم و غیرمستقیم بوده و دیپلماسی رسمی گفتگوی دولت‌ها با دولت‌ها و موضوعی که همواره بازخورد مثبت داشته و گفتگو با ملت و تأثیر افکار عمومی ملت‌هاست.

دبیرکل بنیاد بین‌المللی امداد، نجات و ایثار یادآور شد: امام خمینی (ره) فرمودند باید انقلاب را به دنیا صادر کنیم که در این زمینه ظرفیت مردم بسیار بالاست و یکی از راه‌های صدور انقلاب اقدامات فرهنگی است.

اسفندیاری با اشاره به جنگ‌های منطقه در عراق، سوریه و یمن تصریح کرد: دستگاه‌های متولی دولتی بستر را فراهم کنند تا جنبش‌های مردم‌نهاد برای امداد رسانی نقش‌آفرینی کنند.

وی در پایان با تشکر از وزارت امور خارجه، سازمان هلال احمر، وزارت کشور و نهادهای مردم‌نهاد در برگزاری همایش بین‌المللی تعاون و امداد بشردوستانه خاطر نشان کرد: امید است با برنامه‌ریزی منسجم بتوانیم با توانمندسازی نهادهای مردم‌نهاد، حضوری مثمر ثمرتر داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار