معاون روابط بین‌الملل بسیج مستضعفین خبر داد

آغاز به کار همایش بین‌المللی "بیداری اسلامی و بسیج جهانی مستضعفین" با سخنرانی "علی لاریجانی"

معاون روابط بین‌الملل بسیج مستضعفین گفت: افتتاحیه ساعت ۹ صبح در دانشگاه تهران است که با سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز به کار می‌کند و ۸ نشست تخصصی داریم که موضوعات آن مشخص است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ "احمد اسفندیاری" معاون روابط بین‌الملل بسیج مستضعفین با حضور در نشست خبری پیرامون همایش بین‌المللی بیداری اسلامی و بسیج جهانی مستضعفین و نخستین جشنواره بین‌المللی فعالان فضای مجازی مقاومت و بیداری گفت: یکی از وظایفی که به عهده ماست، بحث اشاعه دادن فکر و اندیشه بسیجی از طریق هر وسیله‌ای که در اختیارمان است.  
 
وی ادامه داد: در همین راستا دو برنامه را در سال جاری داریم؛ همایش بین‌المللی بیداری اسلامی و بسیج جهانی مستضعفین که با هدف تبیین مفهوم بسیج و مستضعف که به عنوان یک الگو مطرح کنیم که در این همایش به تبادل دیدگاه و تجارب و معرفی تجارت موفق بسیجیان عرصه بین‌الملل است.  
 
اسفندیاری تصریح کرد: در این همایش بیش از ۴۰۰ هیئت علمی و اساتید حوزه علمیه که در ۸ محور اصلی و ۵۰ زیرمحور تخصصی و ۷۸۰ خلاصه مقاله و ۵۳۰ مقاله کامل شرکت دارند.  
 
معاون روابط بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفین گفت: افتتاحیه این همایش روز سه شنبه ۶ اسفند ماه در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران است که این همایش در دو روز برگزار می‌گردد و بیش از ۵۰ سخنرانی علمی و ارائه ۱۳۰ مقاله به صورت پوستر ارائه خواهد کرد.  
 
وی ادامه داد: اساتیدی از ترکیه و هند و برخی کشور‌ها برای ارائه مقاله در این همایش حضور دارند.  
 
اسفندیاری در خصوص برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی فعالان فضای مجازی مقاومت و بیداری گفت: هدف از برگزاری این جشنواره جهت دهی و روشنگری است که ما بتوانیم با این اقدام الگوی بسیجی را به عنوان یک الگوی موفق به جهان اسلام معرفی کنیم که این جشنواره به زبان خارجی بوده که بیش از ۷۷۵ اثر به جشنواره ارسال شده و مورد داوری قرار گرفته است.  
 
معاون روابط بین‌الملل بسیج مستضعفین تصریح کرد: بیشترین آثار به زبان‌های اسپانیایی، عربی، انگلیسی، ترکی استانبولی و کردی است و از کشورهای فلسطین، سوریه، مصر، بوسنی، بلژیک، اوکراین و مکزیک ارسال شده است.  
 
وی در خصوص افتتاحیه نمایشگاه گفت: افتتاحیه ساعت ۹ صبح در دانشگاه تهران است که با سخنرانی جناب آقای دکتر علی لاریجانی آغاز به کار می‌کند و ۸ نشست تخصصی داریم که موضوعات آن مشخص است.  
 
اسفندیاری افزود: اختتامیه هم روز هفتم چهارشنبه ساعت ۳ بعدالظهر با حضور مسئولین مقاومت برگزار می‌شود و هدایایی به آثار برگزیده ارائه خواهد شد.  
 
معاون روابط بین‌الملل بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: بسیج یک کلمه منحصر به فردی است که هنوز در کشورهای مختلف نتوانسته‌اند این مفهوم را دریافت کنند و این مفهوم در کشورهای غیر اسلامی قابل تبیین نیست.

انتهای پیام/
برچسب ها: معاون ، برگزاری ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار