احزاب مخالف اسرائیلی:

نتانیاهو قصد بهره‌برداری انتخاباتی از سخنرانی در کنگره آمریکا دارد

احزاب مخالف اسرائیلی اعلام کردند؛ بنیامین نتانیاهو قصد بهره برداری انتخاباتی از سخنرانی در کنگره آمریکا دارد.

نتانیاهو قصد بهره‌برداری انتخاباتی از سخنرانی در کنگره آمریکا دارد
به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المنار؛ مخالفان نخست وزیر رژیم صهیونیستی می گویند اگر وی از سفر به واشنگتن قصد بهره برداری انتخاباتی نداشت می توانست زمان انتخابات را به تعویق بیندازد و یا این سفر را پس از انتخابات انجام دهد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار ، احزاب مخالف اسرائیلی نتانیاهو را به بهره برداری انتخاباتی از سخنرانی در کنگره آمریکا متهم کردند.

حسن حجازی گزارشگر این شبکه در گزارشی گفت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلاش می کند سفرش به واشنگتن را استثنائی توصیف کند. نتانیاهو در تبلیغاتی که به راه انداخته است احتمالات مربوط به توافق هسته ای ایران و غرب را مطرح می کند. رسانه های اسرائیلی سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا را به عنوان آخرین راهکار وی برای مقابله با آنچه که خطر برنامه هسته ای ایران برای موجودیت اسرائیل می خوانند. رسانه های این رژیم سعی دارند تاثیر اختلاف نتانیاهو با باراک اوباما رئیس جمهوی آمریکا را بر روابط اسرائیل با آمریکا کم اهمیت جلوه دهند. 

وی قبل از عزیمت به واشنگتن گفت: من در مأموریتی سرنوشت ساز و تاریخی به واشنگتن سفر می کنم و احساس می کنم که نماینده همه اسرائیلی ها و حتی کسانی هستم که با من موافق نیستند.
یسرائیل کاتس عضو کابینه رژیم صهیونیستی در برنامه ای تلویزیونی در کانال 10 تلویزیون این رژیم گفت: سخنرانی سابق نتانیاهو در کنگره آمریکا در موضع این کشور تاثیر گذاشت و در برابر ایران موضع سخت تری اتخاذ کرد. در سخنرانی نتانیاهو اطلاعات جدیدی ارائه خواهد شد که اعضای کنگره آمریکا را ترغیب خواهد کرد تا در این موضوع تجدید نظر کنند. 

گزارشگر المنار در ادامه گفت: سفر نتانیاهو به واشنگتن با تبلیغات گسترده مخالفان اسرائیلی همراه بود. آنها معتقدند وی با انگیزه های انتخاباتی به واشنگتن می رود و علت انتخاب زمان فعلی برای این سفر در همین چارچوب است.

شالی یحیموویچ عضو کنست رژیم صهیونیستی در این خصوص گفت: سفر نتانیاهو خسارات زیادی به بار آورده است و هدف اساسی ندارد. این مسئله به روابط ما با آمریکا صدمه زده است و به مهار ایران برای تبدیل نشدن به قدرتی هسته ای کمکی نمی کند.

دان مرگلیت کارشناس سیاسی صهیونیست نیز در این خصوص به کانال 2 تلویزیون این رژیم گفت: اگر موضوع ایران برای نتانیاهو بسیار مهم است نباید در زمان سفرش به کنگره آمریکا درخواست برگزاری انتخابات زودهنگام می کرد. اگر او واقعاً قصد بهره برداری انتخاباتی از این سفر را نداشت دست کم باید این سفر را به پس از برگزاری انتخابات موکول می کرد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار