جانشین معاون عملیات سازمان امداد و نجات:

افزایش 13درصدی ظرفیت امدادی در طرح نوروزی/ استقرار هزار و 350 پایگاه موقت و ثابت در جاده‌ها

جانشین معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر از افزایش 13درصدی ظرفیت این سازمان در طرح نوروزی خبر داد و گفت: 1350 پایگاه ثابت و موقت در جاده ها مستقر می‌شود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حسین درویشی جانشین معاون عملیات سازمان امداد و نجات اظهار کرد: در نوروز سال 94 ، 13درصد ظرفیت های امدادی و تجهیزات امدادی را افزایش داده‌ایم و بیش از 5و800 نیرو نیز در پایگاه‌های سازمان امداد و نجات در جاده‌ها جهت کمک به حادثه‌ دیدگان مستقر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در بحث ناوگان حمل ونقل 3هزار و 205 وسیله در اختیار داریم گفت: 1150 آمبولانس نیز در اختیار سازمان امداد و نجات قرار دارد که تمامی آنها را در طرح نوروزی به کار خواهیم گرفت.

درویشی ادامه داد: در اجرای طرح‌های نوروزی نیز 872 پایگاه موقت و سیار به 480 پایگاه قبلی افزوده خواهد شد و در مجموع با 1350 پایگاه موقت ثابت و سیار جهت ارائه خدمات به هموطنان آمادگی داریم.

وی در پایان از پیش بینی به کارگیری 17فروند بالگرد هلال احمر جهت امدادرسانی هوایی طرح نوروزی خبر داد و گفت: امکان اسکان اضطراری 90هزار مسافر در راه مانده و ارائه تغذیه به 160 هزار نفر را داریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: معاون ، درویشی ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار