نژاد فلاح در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اول با درخشان حرف می زنم بعد در مورد برانکو تصمیم می گیرم/ از استعفای سیاسی اطلاعی ندارم

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم بتوانیم با تلاش و کمک همه نشاط و انگیزه را به تیم سرخ پوشان باز گردانیم تا این تیم بتواند نتایج خوبی را در آینده رقم بزند.

اول با درخشان حرف می زنم بعد در مورد برانکو تصمیم می گیرم/ از استعفای سیاسی اطلاعی ندارم

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران محمد حسین نژاد فلاح در گفتگو با رادیو ورزش درباره حضوری در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به اینکه هواداران روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌اند و شرایط این تیم خوب نبود این مساله باعث  انگیزه ای در من شد تا دوباره به پرسپولیس برگردم و امیدوارم بتوانم نشاط و انگیزه را به این تیم بازگردانم و به همین دلیل وقتی دوستانم در وزارت ورزش احساس کردند که من می توانم کمک کنم این پیشنهاد را پذیرفتند و قرار بر این شد که من بر تیم پرسپولیس خدمت کنم.

وی بیان کرد: پرسپولیس نیز همانند دیگر تیم‌ها، یک تیم است و همان طور که کارشناس و رسانه ها میگویند این تیم 20 الی 30 میلیون هوادار دارد و امیدوارم با تلاش بتوانیم فضای شاد و پر نشاطی را به این تیم سرخ پوش بازگردانیم و رسانه‌ها نیز می تواند کمک بزرگی در این راه داشته باشند همانطور نظاره گر هستین و من نیز اولین روز کاری خود را  با رسانه ها آغاز کردم.

نژاد فلاح در مورد جلسه ای که با درخشان سرمربی سرخ پوشان دارد بیان کرد: بهتر است بگویم که من قبل از بازی با پدیده برای حضور در این تیم بزرگ با دوستانم مشورت های لازم را انجام دادم و حتی به طور غیر مستقیم نیز پیامم را به این تیم رساندم تا آنها با انگیزه بالاتر به میدان بروند و جا دارد که از کادر فنی و یا بازیکنان به خاطر برد خوبشان در مقابل تیم پدیده تشکر کنم و مطمئنا امروز نیز در تمرینات سرخ پوشان شرکت می کنم و قبل از دیدار با بازیکنان با درخشان هم جلسه‌ای خواهم داشت تا بتوانم نقطه نظرات او را نیز بدانم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در مورد مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: در کل مشکلات مالی همواره در اکثر تیم‌ها وجود داشته و اینکه بگویم پرسپولیس در آینده مشکل مالی نخواهد داشت درست نیست اما با توجه به جلسه ای که با وزیر و معاونانش داشتم معتقد بودیم که مشکلات مالی اثر مستقیم بر روی این تیم داشته است و بدهی های سنگینی که این تیم با خود حمل کند باعث بوجود آمدن وضعیت باشگاه در حال حاضر شده است و من معتقدم که نباید مسائل مالی موجب شود که اثر آن در تیم دیده شود.

وی در مورد اینکه آیا قرار است در مورد برانکو با درخشان صحبت کند تصریح کرد: من یک مدیر اخلاق محور هستم و اخلاق را اصل قرار می دهم و بهتر است بگویم که درخشان سال ها برای این تیم زحمت کشیده است و اگر او سرمربی این تیم هم نبود به عنوان یک پیشکسوت من وظیفه داشتم با او صحبت کنم  چه برسد به اینکه او اکنون سرمربی سرخ پوشان است و بهتر است من متوجه برنامه های او برای آینده شوم.

نژادفلاح در مورد اینکه آیا قرار است امروز سیاسی از مدیر عاملی باشگاه استعفا کند یا خیر، افزود: من که به عنوان مسئول وارد باشگاه می شوم و اطلاعی از استعفا سیاسی ندارم اما به عنوان مدیری که وارد باشگاه می شوم مطمئنا یکی از وظایف اصلی ام رسیدگی به مساله سیاسی است.

وی در مورد اینکه وضعیت طاهری در باشگاه پرسپولیس به چه صورت خواهد بود عنوان کرد: طاهری زمانی که به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شدند عضو هیات مدیره بوده و در همان مقطع از من دعوت شده تا من مسئولیت باشگاه را بپذیرم اما در آن زمان شرایط فراهم نشد و نتوانستم که کار خودم را شروع کنم و به همین دلیل طاهری  مسئولیت اجرایی باشگاه را بر عهده گرفت تا کارها عقب نیفتد و بهتر است بگویم که در حال حاضر من به عنوان قائم مقام باشگاه آمده ام نه قائم مقام طاهری.

نژاد فلاح در مورد اینکه هیات مدیره در این تصمیم گیری نقش نداشته عنوان کرد: این طور نیست چرا که اراده هیات مدیره و وزارت ورزش موجب این تصمیم گیری شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تصمیم ، سیاسی ، استعفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار