قنبرپور: برکناری درخشان و اخذ برنامه دوساله جزو دستور جلسه کمیته فنی نبود

مشاور عالی طاهری در خصوص موضوع جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: برکناری درخشان و اخذ برنامه دوساله از درخشان جزو دستور جلسه کمیته فنی نبود.

قنبرپور: برکناری درخشان و اخذ برنامه دوساله جزو دستور جلسه کمیته فنی نبود/ اطلاعی از درگیری پزشک تیم با درخشان ندارممصطفی قنبرپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هرحال مجتبی در مورد اخذ برنامه دوساله از درخشان در جلسه کمیته فنی نشد. همچنین در جلسه کمیته فنی که هفته گذشته برگزار شد، مشکلات باشگاه، نقاط ضعف و قوت تیم، جذب بازیکن و برنامه باشگاه برای جام باشگاه‌های آسیا مورد بررسی قرار گرفت، اما در مورد برکناری درخشان و اخذ برنامه دوساله از درخشان صحبتی مطرح نشد.  
 
قنبرپور در ادامه عنوان کرد: طبق برنامه روزهای یکشنبه یا دوشنبه هر هفته ما اعضای کمیته فنی نشستی در جهت روند رو به جلو تیم داریم. در مورد ضعف‌های فنی، مشکلات مالی، بررسی جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی صحبت‌هایی در کمیته فنی کردیم، اما در مورد برنامه دوساله درخشان صحبتی نکردیم.  
 
وی در مورد گفته‌های درخشان که برنامه دوساله به باشگاه داده است، بیان کرد: من در این خصوص اطلاعی ندرام. شاید درخشان پنهانی با مدیریت تیم در این خصوص صحبتی کرده باشد.  
 
مشاور عالی طاهری در مورد برد پرسپولیس مقابل پدیده گفت: تیم ما بعد از چند بازی خوب که نتیجه‌ای نگرفت، این بار توانست پدیده را شکست دهد و جایگاهش را یک پله ارتقاء دهد. به هرحال بازیکنان ما تمرینات خوبی در هفته گذشته داشتند و مدیریت هم با صحبت‌هایش روحیه بازیکنان را بالا برد و اعضای تیم با انگیزه خاصی به شهر رفتند و توانستند پدیده را در خانه‌اش شکست دهند.  
 
وی در ادامه عنوان کرد: به طور حتم برد مقابل پدیده باعث می‌شود که تیم با روحیه مضاعف تری به مصاف صباباتری برود.  
 
وی درباره اینکه پاداشی برای بازیکنان در نظر گرفته می‌شود یا نه، تصریح کرد: به طور حتم بازی خوب پاداش دارد. بر این اساس اهدای پاداش مدنظر مدیریت تیم است.  
 
وی درباره وضعیت سه بازیکن اخراجی تیم پرسپولیس، تصریح کرد: به هرحال این بازیکنان متوجه اشتباه‌شان شدند و بر این اساس درخشان هم گذشت کرد و تصمیم گرفت این بازیکنان در کنار تیم باشند تا مابقی بازیکنان برای بازی با پدیده با روحیه بالا حاضر شوند.  
 
قنبرپور در مورد اخراج پزشک تیم توسط درخشان گفت: پزشک تیم همراه تیم به مشهد نرفت، به طور حتم مشکلاتی داشته که نتوانسته تیم را در این سفر همراهی کند. همچنین اطلاعی از درگیری پزشک تیم با درخشان ندارم.  
 
وی در پایان درباره وضعیت نژادفلاح به عنوان سرپرست تیم خاطرنشان کرد: من همچنان از سرپرستی نژادفلاح بی‌اطلاع هستم. به هرحال طاهری همچنان امورات باشگاه را انجام می‌دهد. مهم اسم نیست بلکه پرسپولیس اهمیت دارد. ما تمام هم و غممان باید آرامش پرسپلویس باشد.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مشاور ، عالی ، طاهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار