ملکشاهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ضرورت برگزاری نشست مشترک مجلس و قوه قضائیه / زمان دقیق برگزاری این نشست مشخص نیست

رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس، با اشاره به برگزاری نشست مشترک مجلس و قوه قضائیه گفت: از آنجایی که نیازهای مشترکی میان دو قوه وجود دارد برگزاری این نشت می‌تواند در انتقال و انعکاس نظریات و دیدگاه‌های واحد، مثمر ثمر باشد.

«اللهیار ملکشاهی» در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاران، با اشاره به برگزاری نشست مشترک مجلس و قوه قضائیه اظهارداشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار است در این نشست برخی موضوعات مطروحه در حوزه قضا و قانون‌گذاری مورد بررسی قرار گیرد.
 
وی با بیان اینکه برگزاری این نشست یکی از ضروریات در حوزه قانون‌گذاری است، تصریح کرد: از آنجایی که در بین دو قوه نیازهای مشترکی وجود دارد برگزاری این نشت می‌تواند در انتقال و انعکاس نظریات و دیدگاه‌های دو قوه مثمر ثمر واقع شود.
 
ملکشاهی تصریح کرد: تا به امروز به ندرت شاهد برگزاری چنین نشت‌هایی بوده‌ایم و این در حالی است که این اتفاق، به نوعی عملکرد مثبت دو قوه را نشان می‌دهد و در جهت ارتقاء قانون‌مداری در جامعه ضروری است.
 
رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس در پایان در پاسخ به این سوال که گفته شده احتمالا این نشست در هفته آینده با حضور نمایندگان و مقامات قوه قضائیه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: فعلا در رابطه با زمان دقیق برگزاری این نشست اطلاع‌رسانی نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار