امیر سرتیپ "موسوی" در مراسم صبحگاه مرکز آموزش‌های هوایی شهید خضرایی:

امام خمینی(ره) قبل از پیروزی انقلاب، نیروی هوایی را از سربازان امام عصر(عج) نامیدند

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: نقش‌آفرینی مقتدرانه نیروی هوایی در رزمایش بزرگ و مشترک محمد رسول‌الله (ص) دل امت را شاد و چشم دشمنان را کور کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ "سید عبدالرحیم موسوی" جانشین فرمانده کل ارتش در صبحگاه عمومی که در مرکز آموزش‌های هوایی شهید خضرایی برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر و 19 بهمن ماه سالروز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و محکوم کردن اهانت به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص)، اظهار داشت: پناه به خدا از خفاشان نورگریز و جغدانی که از وادی معرفت، ویرانی و جهالت را برگزیدند و با اصرار بر نادانی و تبعیت از شیطان دگر بار همچون اسلاف خود گام بر سفره پیامبر نهادند به امید آن که از نور آن بکاهند اما نتوانسته‌اند و ما به این که امت پیامبر اعظم اسلام(ص) هستیم، مفتخریم.
 
وی تصریح کرد: خدا را شاکریم که حیات ما را در عصری قرار داد که پس از سالیان سال تعطیلی حاکمیت شریعت و حکومت توحید، مجدداً ندای حق به گوش بشریت رسید و بزرگمردی از تبار پیامبر پاکی‌ها، بت‌های زر و زور و تزیور را باز فرو ریخت و با زهد و سادگی، کنگره‌های بت‌پرستی کاخ‌نشینان را در هم شکست و با اعتقاد بر حق تعالی و اعتماد به امت بر دل‌های ملت حاکم شد و انقلاب اسلامی را محقق و خلافت الهی را حاکمیت بخشید.
 
جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خدا را شاکریم که توفیق داد امروز در مکانی حاضر شویم که 36 سال قبل خاستگاه شهیدانی بود که بدون تردید تأثیرگذارترین نقش را در پیروزی ملت ایران داشت و امام خمینی(ره) نیز قبل از پیروزی انقلاب، نیروی هوایی را از سربازان امام عصر (عج) نامیدند.
 
امیر موسوی با بیان این که ایران خط مقدم مبارزه با رژیم منحوس گذشته و استکبار جهانی بوده است، بیان داشت: این جا همان جایی است که مردانش همه امید رژیم وابسته پلهوی و حامیان مستکبرش را بر باد دادند و با آگاهی و ایمان، موضع حق را انتخاب کردند و انتخابشان امام حسین (ع) بود و عاشورایی به میدان آمدند، از همین رو توانستند دست طاغوت را از ملت کوتاه کنند و در یک کلام کار را تمام کردند.
 
وی تأکید کرد: این راه را با زعامت و پرچمداری دو بزرگمرد پیموده‌ایم و تا ظهور منجی عالم بشریت(عج) خواهیم پیمود.
 
جانشین فرمانده کل ارتش اظهار داشت: سردی و گرمی، فراز و نشیب، جنگ و جهاد و گردنه‌های پر پیچ و خم را واقعیت‌های محیطی می‌دانیم که می‌تواند فرصتی برای سریع‌تر پیمودن راه باشد.
 
امیر موسوی اظهار داشت: نیروی هوایی تعهد، تعبد و تخصص را لباس جهاد در هم آمیخت و بر پیمان سربازی خود وفا کرد و کتاب قطور دفاع مقدس پر است از تفحص شهیدانی که به اسم شهدای نیروی هوایی معطر است.
 
وی تأکید کرد: این خط نورانی ادمه دارد و نقطه برجسته آن نقش‌آفرینی مقتدرانه نیروی هوایی در رزمایش بزرگ و مشترک محمد رسول‌الله (ص) بوده که دل امت را شاد و چشم دشمنان را کور کرد.
 
جانشین فرمانده کل ارتش افزود: از همان سال نخست پیروزی انقلاب، آسمان ایران اسلامی شاهد است که تنها انیس و مونس‌ خورشید روزها و ستاره‌ شب‌های سپهر، قهرمانان نیروی هوایی بوده‌ که شبانه‌روز از حریم هوایی این کشور دفاع کرده‌اند و بر این پیمان خود وفادار بوده‌، هستند و خواهند بود، از همین رو بر سر این پیمان به فوز عظیم شهادت رسیده‌اند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: به روح بلند شهیدان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درود می‌فرستم و برای همه شما سربازان دلیر، عزت، سرافرازی، توفیق و پیروزی را از درگاه خداوند متعال درخواست می‌کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار