امیر سرتیپ "موسوی" در جمع خبرنگاران عنوان کرد

اقدامات ارزشمند و ماندگار نیروی هوایی ارتش در سال 93

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: از شب نخست پیروزی انقلاب اسلامی، آسمان‌ها شاهدند که تنها امین و مونس‌ آنان خلبانان نیروی هوایی بوده‌اند که از حریم هوایی و آسمان کشور حفاظت کرده‌اند.

اقدامات ارزشمند و ماندگار نیروی هوایی ارتش در سال 93به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ "سید عبدالرحیم موسوی" جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم صبحگاه عمومی ارتش که در مرکز آموزش‌های هوایی شهید خضرایی برگزار شد، درباره اقدامات نیروی هوایی کشور اظهار داشت: نیروی هوایی در سال‌های اخیر هر زمان که نیاز بوده کار بزرگی انجام دهد، با نمره بیست توانسته این کارها را به ثمر برساند.
 
وی تصریح کرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به خصوص در سال 93 اقدامات ارزشمند و ماندگاری را انجام داده که تعدادی از آن‌ها گفتنی و تعدادی از آن‌ها ناگفتنی است.
 
جانشین فرمانده کل ارتش ادامه داد: رزمایش بزرگ مشترک محمد رسول‌الله (ص) از جمله اقداماتی بود که بر کسی پنهان نماند و همه این اقدام بزرگ را دیدند.
 
امیر موسوی افزود: واقعیت این است که از شب نخست پیروزی انقلاب اسلامی، آسمان‌ها شاهدند که تنها امین و مونس‌ آنان خلبانان نیروی هوایی بوده‌اند که از حریم هوایی و آسمان کشور حفاظت کرده‌اند.
 
وی خاطر نشان کرد: اگر نیرویی مقتدر، متکی به تدبیر و تخصص نباشد، نمی‌تواند کار دائمی را انجام دهد و نمره بیست بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار