جانشین فرمانده کل ارتش:

اقتدار ایران متکی به مردم است

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در درجه اول متکی به مردم است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ امیر سرتیپ "سید عبدالرحیم موسوی"  در رزمایش محمدرسول الله(ص) اظهار داشت: اکنون توان ما به حدی است که اگر کسی بخواهد به این آب و خاک نظر نامناسبی داشته باشد نیروی های مسلح و مردم، آن را از این فکر پیشمان خواهند کرد.

وی نیرو های مسلح را خط مقدم دفاع از کشور دانست و افزود: اقتدار کشور ما صرفا متکی به نیروی نظامی و مسلح نیست در واقع نیروهای مسلح ما خط مقدم هستند.

جانشین فرمانده کل ارتش تاکید کرد: اقتدار کشور ما به نیروی مردمی، ایمان، هویت ملی، اعتبار ملت و در رأس همه آن‌ها رهبری مقتدر است.

امیر سرتیپ موسوی با اشاره به رزمایش محمد رسول‌الله (ص) که هم‌اکنون در حال برگزاری است، گفت: در بخش نظامی این رزمایش نشان دهنده بخشی از قدرت و اقتدار نیروهای مسلح است. این رزمایش از صبح چهارم دی مادر منطقه‌ای به وسعت دو میلیون و 200 هزار کیلومتر مربع از شرق تنگه هرمز تا مدار 10 درجه در شمال اقیانوس هند آغاز شد و تا دهم این ماه ادامه دارد.

فرمانده رزمایش محمد رسول‌الله (ص) عنوان کرد: بخشی جزئی از نیروهای مسلح در این رزمایش شرکت می‌کنند و یگان‌های ما در جنوب شرق درگیر رزمایش می‌شوند.

امیر سرتیپ موسوی با بیان اینکه پیام این رزمایش صلح دوستی برای تمام کشورهای منطقه است، تأکید کرد: پیام این رزمایش برای کسانی که در فکرشان سلطه‌گری وجود دارد این است که باید فکر تجاوز را از ذهن خود بیرون کنند و به این آب و خاک نظر سلطه‌گرانه نداشته باشند.

فرمانده رزمایش محمد رسول‌الله (ص) خاطرنشان کرد: تجربه تاریخی ما به ویژه در دفاع مقدس این واقعیت و اقتدار ایران را نشان داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار