مرزیه تاکید کرد

ضرورت تحقق مفاد تفاهم نامه‌های اداره کل زندان‌های استان با نهادهای حمایتی

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در جلسه انجمن حمایت از زندانیان زاهدان بر لزوم اجرای مفاد تفاهم امه های منعقده بین اداره کل زندانهای استان و نهادهای حمایتی تاکید کرد.

ضرورت تحقق مفاد تفاهم نامه‌های اداره کل زندان‌های استان با نهادهای حمایتی
به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،‌ «محمد مرزیه» دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در جلسه انجمن حمایت از زندانیان زاهدان بر لزوم اجرای مفاد تفاهم نامه‌های منعقده بین اداره کل زندان‌های استان و نهادهای حمایتی تاکید کرد

وی با اشاره به  اهمیت  توجه به خانواده‌های زندانیان در استان نقش دستگاه‌های حمایتی در  این راستا را بسیار موثر دانست و گفت: برنامه‌های حمایتی تمامی زندانیان استان را می بایست تحت پوشش قرار دهد  و با عنایت به نزدیکی ایام پایانی  سال می بایست  توجه به خانواده‌های زندانیان بیشتر از گذشته مورد مداقه مسئولین امر قرار گرفته و از تمامی ظرفیت‌های موجود بهره جویی گردد.

در این جلسه  مدیر کل زندان‌های استان نیز با بیان اهمیت جایگاه اشتغال در بهبود معیشت خانواده‌های زندانیان گفت: ایجاد  اشتغال برای  زندانیان و خانواده‌های آنان نقش بسیار مهمی در خصوص ارتقای وضعیت معیشتی و ثبات اجتماعی آنان دارد.

بابایی در سخنان خود  ضرورت اشتغال زندانیان و خانواده آنان را در واحدهای تولیدی و خدماتی زندان‌های استان یادآور شد.

همچنین عرب زاده مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان زاهدان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این انجمن بر ضرورت  پیگیری مشکلات قضایی زندانیان تاکید کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار