کمیته مسابقات سازمان لیگ احتمال تغییر برنامه های لیگ را پیش بینی کرده بود

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: برنامه یک ساله مسابقات که قبل از شروع لیگ اعلام شده بود و حضور تیم ملی ایران در جام ملتهای آسیا پیش بینی تغییر در برنامه مسابقات شده بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، غلامرضا بهروان  تاکید کرد:  در برنامه‌های جدید هفته های هجدهم تا سی‌ام  که به تازگی اعلام شده بود دقیقا در ذیل آن قید شده بود که در صورت حذف تیم ملی از مسابقات جام ملت‌های آسیا امکان تغییر در برنامه وجود دارد و تیم‌ها موظفند پیش بینی های لازم را انجام دهند.

این مقام مسئول ادامه داد: لذا به دلیل رفع فشردگی از مسابقات هفته هجدهم،نوزدهم و بیستم و انجام این مسابقات در پایان هفته این تغییرات اعمال شد.

وی افزود: در مورد اینکه برخی از مسئولان باشگاه‌ها عنوان کردند که اگر لیگ، یک هفته دیرتر برگزارشود چه اتفاقی می‌افتد باید به آگاهی برسانم که سازمان لیگ تاریخ شروع ،نیم فصل و پایان لیگ برتر را به فیفا و AFC اعلام کرده است و مسابقات باید در تاریخ مقرر به پایان برسد.

رئیس کمیته مسابقات گفت: از سوم تا دوازدهم فروردین 94 فیفا دی است و مسابقات مقدماتی تیم ملی امید برگزار می‌شود و امکان برگزاری مسابقه در روز دوم فروردین با توجه به تعطیلات نوروز وجود ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار