رئیس فدراسیون فوتبال هلند رقیب جدید بلاتر

مایکل فن پراگ رئیس فدراسیون فوتبال هلند برای حضور در انتخابات بعدی ریاست بر فیفا اعلام کاندیداتوری کرد و قصد دارد با سپ بلاتر برای رسیدن به این پست رقابت کند.

رئیس فدراسیون فوتبال هلند رقیب جدید بلاتربه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، تعداد منتقدان سپ بلاتر در اروپا بیشتر از هر جای دیگر است و به تازگی مایکل فن پراگ رئیس فدراسیون فوتبال هلند برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون جهانی فوتبال-فیفا- اعلام آمادگی کرده است به  این ترتیب،‌سپ بلاتر برای رسیدن به پنجمین دوره از ریاست خود بر فیفا رقابت فشرده‌ای با فن پراگ و شاهزاده علی از اردن خواهد داشت البته ژروم شمپین،‌ دیوید گینولا و مینو رایولا از دیگر نامزدهای ریاست بر فیفا هستند اما هیچکدا در برابر شاهزاده اردنی، سپ بلاتر و مایکل فن پراگ دارای شانس بالایی نیستند.

متاسفانه تمامی کشورهای اروپای شرقی طرفدار بلاتر هستند و فن پراگ می‌داند برای کسب نظر مساعد یوفا کار سختی در پیش دارد وی در وعده‌های انتخاباتی خود گفته: قصد دارم فیفا را به دنیای واقعی برگردانم بازگرداندن اعتبار از دست رفته فدراسیون جهانی هدف اصلی من خواهد بود.

**بلاتر: یوفا فاقد شهامت است

سپ بلاتر رئیس فیفا از اختلاف نظر پیش آمده در میان اعضای یوفا که برخی از او حمایت می‌کنند و عده‌ای دیگر به دنبال یافتن فردی مناسب جهت حضور در انتخابات ریاست بر فیفا هستند، انتقاد کرد و گفت: اعضای یوفا فاقد جسارت و شهامت لازم برای انتخاب فردی که یارای رقابت با من را داشته باشد هستند.

بلاتر گفت: این افراد که بطور پیوسته از عملکرد فدراسیون جهانی فوتبال انتقاد می‌کنند، شهامت ندارند خود وارد میدان شده و بصورت سالم و طی یک انتخابات قانونی با من رقابت کنند.

لازم به ذکر است، پنجشنبه این هفته آخرین مهلت قانونی برای اعلام رسمی کاندیداتوری در انتخابات ریاست بر فیفا است تاکنون از مجموع 209 فدراسیون عضو فیفا، 5 نفر برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند.

میشل پلاتینی رئیس یوفا یکی از مخالفان سرسخت بلاتر است اما آگوست گذشته رسما از حضور در انتخابات اعلام انصراف داد، اما از اعلام کاندیداتوری شاهزاده اردنی حمایت کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فدراسیون ، هلند ، بلاتر ، رئیس ، فیفا ، رقیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار