شهبازی:

ما تا زمانی خسته نشدیم قرار دادها را ثبت می‌کنیم/تا پاسی از شب در سازمان لیگ نمی‌مانیم

در حالیکه غلامرضا بهروان رئیس مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال بیان کرده که زمان نقل و انتقالات تا پاسی از شب ادامه دارد اما مسئول نقل و انتقالات نظر دیگری در این خصوص دارد.

مصطفی شهبازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود : ما تا زمانی که خسته نشدیم می‌توانیم در سازمان لیگ بمانیم و قرار داد ثبت کنیم. براین اساس تا پاسی از شب در سازمان نمی‌مانیم.

شهبازی در ادامه بیان کرد: ساعت اداری ما ساعت 16:30 است و تا دو ساعت بعد از آن می‌توانیم در سازمان لیگ قرار دادها را ثبت کنیم.

مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: برخی از تیم‌ها ثبت قرار داد همه بازیکنان جذب شده‌شان را هنگامی که زمان نقل و انتفالات در حال اتمام است می‌گذارند که اقدامشان درست نیست.

وی بیان کرد: ثبت قرار داد در دقیقه 90 به این معنی است که تیمها از موقعیت به وجود آمده استفاده کرده و بهترین نفرات را به خدمت بگیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:در حال حاضر بازیکنی از تیمهای فوتبال پرسپولیس و استقلال برای ثبت قرار داد به سازمان لیگ نیامده است اما از تیمهای فوتبال نفت و سایپا برای ثبت قرار داد به سازمان لیگ آمده‌اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سازمان ، لیگ ، بمانیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار