پوریانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

کاهش ورودی پرونده‌های قضایی در دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران‌

رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران گفت: ایجاد کمیته‌های کاهش موجودی شعب در مجتمع‌های قضایی و اجرای احکام نقش مهمی در کاهش وروی پرونده‌ها داشته است.

«عباس پوریانی» در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه کاهش موجودی شعب بزرگترین دغدغه در دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران است، اظهارداشت: یکی از اقداماتی که در دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در دستور کار قرار گرفته، برنامه‌ریزی برای کاهش موجودی شعب است که از این طریق تمامی شعبه‌ها در این دادگاه به تناسب توانایی و زمان لازم برای رسیدگی پرونده دریافت خواهند کرد.  
 
وی ادامه داد: خوشبختانه با وجود کمبود کادر قضایی در دستگاه قضا با برنامه‌ریزی‌هایی که در این زمینه داشته‌ایم در صدد کوتاه کردن زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی هستیم.
 
پوریانی افزود: کمیته‌های کاهش موجودی شعب در مجتمع‌های قضایی و اجرای احکام ایجاد کرده‌ایم تا پرونده‌های موجود را رصد کنند و تا کنون میزان بالای موجودی برخی شعبات کاهش چشمگیری داشته است.
 
رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در پایان خاطرنشان کرد: با ایجاد کمیته‌های قضایی و برنامه‌ریزی‌ در جهت کاهش موجودی شعب، میزان ورودی پرونده‌ها را از 800 به 600 رسانده‌ایم و پیش‌بینی می‌شود این مقدار تا پایان سال آینده به 300 برسد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار