پروین: استفاده از مربی داخلی به نفع فوتبال کشورمان خواهد بود / روشن: کی روش نقشی در پیشرفت فوتبال نداشته است/عابدینی: با ماندن کی روش مخالف هستم

پیشکسوتان فوتبال کشورمان در اظهارنظرهایی موافقت یا مخالفت خود را در خصوص ماندن کی روش به عنوان سرمربی در تیم ملی اعلام کردند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر قرار است مربی خارجی بیاوریم، پس همان بهتر که کی‌روش به کارش ادامه دهد.

پروین: استفاده از مربی داخلی به نفع فوتبال کشورمان خواهد بود / روشن: کی روش نقشی در پیشرفت فوتبال نداشته است/عابدینی: با ماندن کی روش مخالف هستم

علی پروین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره ماندن یا رفتن کی‌روش اظهار داشت: اگر قرار باشد که برای جایگزینی کی‌روش، تصمیمات لازم گرفته شود به نظر من بهتر است 2 مورد را مورد توجه قرار دهیم.

وی بیان کرد: اگر قرار باشد به جای کی‌روش مربی خارجی دیگری هدایت تیم ملی کشورمان را بر عهده بگیرد، پس همان بهتر که کی‌روش بماند، چرا که در حال حاضر به فوت و فن فوتبال ما نیز آشنایی کامل دارد. اما از طرفی دیگر اگر به جای کی‌روش قرار است یک مربی ایرانی بیاید، پس صلاح است که کی‌روش برود، چرا که وجود یک مربی ایرانی به نفع فوتبال ما خواهد بود.



حسن روشن نیز درباره ماندن یا رفتن کی روش اظهار داشت: عملکرد کی روش تا به اینجا طوری بوده است که من به نوبه خ ود صلاح نمی‌دانم که بخواهد با تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه همکاری داشته باشد.

روشن: کی روش نقشی در پیشرفت فوتبال نداشته است/عابدینی: با ماندن کی روش مخالف هستم

وی بیان کرد: فقط افرادی که کی روش را وارد فوتبال ما نموده‌اند وی را بزرگ می‌دانند در صورتی که این فرد حتی قدم کوچکی نیز برای پیشرفت فوتبال کشور ما برنداشته است.

روشن تصریح کرد: کی روش از همان ابتدا می‌دانست که ما در فوتبالمان با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنیم و این مساله جای سوال دارد که چرا مجدد قرارداد خود را  امضا کرد و چه دلیلی دارد که مسئولان ما همیشه تابع این فرد باشند؟

وی تصریح کرد: به نظر من صلاح نیست که کی روش در فوتبال ما بماند و حتی به اندازه پولی که از فوتبال ما می‌گیرد، کاری برای پیشرفت ما انجام نداده است.

* عابدینی: با ماندن کی روش مخالفم

روشن: کی روش نقشی در پیشرفت فوتبال نداشته است/عابدینی: با ماندن کی روش مخالف هستم
پیشکسوت پرسپولیس گفت: امیدوارم در چارچوب قرارداد کی روش بندی درج شده باشد که بتوانیم با وی قطع همکاری نماییم.
امیر عابدینی نیز درباره ماندن یا رفتن کی روش اظهار داشت: از همان ابتدا با حضور کی روش در فوتبال کشورمان مخالف بودم اما عده‌ای از وی حمایت کردند و زمانی که حمایت‌ها پایان گرفت کار از کار گذشته بود و قرار داد کی روش به ثبت رسیده بود.

وی بیان کرد: امیدوارم در چارچوب قرارداد کی روش بندی درج شده باشد که در صورت ناموفق عمل کردن بتوانیم با وی قطع همکاری نماییم.

عابدینی تصریح کرد: با ادامه همکاری کی روش در فوتبال کشورمان مخالف هستم.

* شاهرودی: کی روش تحولات خوبی در تیم ملی ایجاد کرده است

روشن: کی روش نقشی در پیشرفت فوتبال نداشته است/عابدینی: با ماندن کی روش مخالف هستم/ شاهرودی: کی روش تحولات خوبی در تیم ملی ایجاد کرده است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: کی روش مربی بزرگی است و توانسته تحول خوبی را در فوتبال ما ایجاد کند.

رضا شاهرودی درباره ماندن یا نماندن کی روش اظهار داشت: کی روش مربی بزرگی است و تا به اینجا توانسته تحول خوبی را در فوتبال ما ایجاد کند.

وی درباره عملکرد تیم ملی نیز بیان کرد:در کلی تیم ملی کشورمان خوب بازی نکرد و نتوانست که مورد محک جدی قرار بگیرد و نبود بازی‌های تدارکاتی باعث شد که تیم ملی با آمادگی کمتری در این مسابقات ظاهر شود.

وی بیان کرد: بازی زیبا و خوبی را نظاره گر نبودیم و اخراج پولادی نیز باعث شد که ضربه سنگین به تیم ملی کشورمان وارد شود و به همین خاطر تیم ملی نتوانست که خود را زود با شرایط بازی وفق دهد.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.