پیروانی: مربیان داخلی باید از تیم ملی فوتبال حمایت می کردند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان نیاز به حمایت بیشتری داشت که مربیان داخلی باید از تیم ملی حمایت می‌کردند.

پیروانی: مربیان داخلی باید از تیم ملی فوتبال حمایت می کردندغلامحسین پیروانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ملی کشورمان برای موفقیت در این دور از مسابقات لازم بود مربیان داخلی از تیم ملی و کادر فنی حمایت می‌کردند اما متأسفانه این حمایت خیلی کم رنگ بود و سرانجام منجر به حذف تیم ملی شد.

وی در ادامه در خصوص بازی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق گفت: تیم ملی دراین مسابقه بد بازی نکرد و تا قبل از اخراج بازیکن ما (مهرداد پولادی) از زمین، توپ و میدان دست ما بود اما با اخراج این بازیکن روند بازی به ضرر تیم ملی کشورمان تغییر کرد و تیم ملی عراق فشار بیشتری بر روی دروازه ما آورد که نتیجه‌اش 2 گل برای تیم عراق بود.

پیروانی درباره حذف تیم ملی فوتبال کشورمان و تیم ملی ژاپن توسط تیم‌های عربی تصریح کرد: برای تیمهای بزرگی مثل ایران و ژاپن که در قاره آسیا دارای اسم و رسمی هستند بسیار بد و ناخوشایند است که تیم‌هایی مثل عراق و امارات حذفشان کند.

وی گفت: تیم ملی کشورمان با وجود بازی‌های تدارکاتی کم در این دور از مسابقات خوب ظاهر شد اما حیف شد در یک چهارم نهایی مقابل تیمی مثل عراق باختیم و حذف شدیم.

غلامحسین پیروانی در همین خصوص گفت: حذف تیم ملی فوتبال کشورمان آن هم در مقابل تیمی مثل عراق برایم غیر منتظره بود متأسفانه این از اتفاقات بد فوتبال است که این بار به ضرر ما شد.

این کارشناس فوتبال در پایان درباره اینکه کدام تیم قهرمان می‌شود خاطر نشان کرد: کره و استرالیا شانس قهرمانی دارند اما استرالیا با توجه به امتیاز میزبانی از شانس بیشتری برخوردار است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار