ذوالفقار نسب:

عدم استفاده از فاکتور تمرکز و برنامه ریزی عامل حذف ما بوده است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: از کی روش بپرسید، کجای دنیا مربی را با این شرایط استخدام می‌کنند در صورت رعایت اصول و توجه به جوانان در تیم ملی با وی قرارداد بسته شود.

عدم استفاده از فاکتور تمرکز و برنامه ریزی عامل حذف ما بوده استبیژن ذوالفقار نسب پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص حذف تیم ملی فوتبال کشورمان و بازی در مقابل عراق به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ایران به عنوان تیم اول گروه C با 9 امتیاز با اقتدار صعود کرد و تیم عراق نیز به عنوان تیم دوم گروه خودش توانست به این مرحله راه یابد و ما طی دو هفته دو بازی با این تیم برگزار کرده بودیم.

وی در ادامه افزود: در بازی یک چهارم استرس‌های کاذب و غیر ضروری پس از اخراج فولادی نظم بازی ما را به هم زد و همین روند باعث شد که ما گل تساوی را خورده و متعاقب آن گل دوم را نیز دریافت کنیم که به نظر من کی روش باید تیم را به آرامش دعوت می‌کرد نه اینکه از دایره صبوری خارج گردد و انتظار ما این بود که کی روش صبورتر رفتار کند ولی متأسفانه از فاکتور خونسردی و متمرکز استفاده نکرده بودیم.

ذواالفقار نسب در مورد پنالتی‌ها نیز ادامه داد: متأسفانه در پنالتی‌ها نیز بدون مطالعه عمل کردیم پنالتی‌ها را باید افراد با تجربه می‌زدند و امیری جوان و کم تجربه نباید پشت توپ می‌ایستاد زیرا ضربات پنالتی را باید بازیکنان با تجربه می‌زدند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان بیان کرد: من اعتقاد دارم تیم ما ناباورانه بازی را به عراق واگذار کرد اگر ما به ژاپن یا کره می‌باختیم چندان ناراحتی نداشتیم ولی درعراقی که مشکل مریضی، نبود لیگ، جنگ، عدم برنامه ریزی وجود دارد بسیار برای ما سخت است.

وی در مورد اینکه کی روش ابقاء شود یا نه عنوان کرد: کی روش قرارداد بسیار قابل توجهی ثبت کرده است که با توجه به وضعیت اقتصادی ورزش ایران مبلغ هنگفتی در نظر گرفته شده است که در بعضی از بازی‌ها باید بررسی مجدد صورت بگیرد و به لحاظ فنی ارزیابی گردد من اعتقاد دارم شرایط استاندارد بین المللی در قراردادی رعایت شده بود در واقع از کی روش بپرسید کجای دنیا مربی را با این شرایط استخدام می کنند به نظر من در صورت اصلاحاتی در قرارداد و رعایت اصول منطقی و اثرگذاری می‌توان با وی قرارداد بست ولی در کل کی روش برود بهتر است.

ذوالفقار نسب خاطر نشان کرد: امیدوارم که تیم ما بتواند در تورنمنت‌های بعدی موفق و خوب ظاهر شود و دل مردم شاد شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار