حمیرا ریاضی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تمام سختی‌های بازیگری را به جان می‌خرم

یادگرفتن بودجه بلوچی در فیلم "شرفناز" سخت بود ولی از آنجایی که حرفه من بازیگری است تمام سختی‌های بازیگری را به جان می‌خرم .

بازیگر فیلم سینمایی "شرفناز" در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران درخصوص این فیلم گفت: "شرفناز" قصه مادر بلوچ ایرانی را در فضا، جغرافیا، زبان و فرهنگ جدیدی روایت می‌کند در واقع این مادر بعد از ازدواج به بلوچستان پاکستان رفته و در آنجا زندگی می‌کند.
 
این بازیگر درخصوص همبازی بودن با علی اوسیوند اظهار داشت: در فیلم "شرفناز" من و علی اوسیوند به لحاظ شخصیتی در مقابل و جهت خلاف هم بازی می‌کنیم.  
 
ریاضی عنوان کرد: یادگرفتن لهجه بلوچی در فیلم "شرفناز" سخت بود ولی از آنجایی که حرفه من بازیگری است وظیفه‌ام ایجاب می‌کند که گوشی‌ها، شخصیت‌ها و تمام سختی‌های بازیگری را به جان بخرم و به بهترین نحو ارائه دهم. 

این بازیگر درخصوص گرفتن جایزه گفت: به دیده شدن و مورد توجه قرار گرفتن فیلم بیشتر اهمیت می‌دهم ولی چه در جشنواره باشم و چه نباشم به سیمرغ فکر کرده و تلاش زیادی برای بدست آوردن آن انجام می‌دهم. 

ریاضی بیان کرد: اندیشه و فضایی که کارگردان در شرفناز دارد در کنار صحنه‌های بصری، زیبا و بدیعی قرار گرفته و فیلم مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد. 

انتهای پیام/ رض 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار