سالک‌کاشانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی مقدمه یک تحول بزرگ در اسلام شناسی/ ابتکار عمل در دستان امام خامنه‌ای و ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی مقدمه یک تحول بزرگ در اسلام شناسی را به ارمغان می‌آورد.

"احمد سالک کاشانی" رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران در رابطه با اقدامات توهین آمیز مجله فرانسوی اظهار داشت: جریان شارلی ابدو در فرانسه یک توطئه پشت پرده بین عناصر داعش و سازمان امنیت فرانسه بود.

وی هدف این حرکت را دست گیری عده‌ای از مسلمانان انقلابی و متدین در فرانسه دانست، گفت: این کوششی برای تصفیه حساب با مسلمین در فرانسه بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: این اقدامات در ظاهر برای تسویه حساب با مسلمانان مقیم فرانسه است اما در باطن گسترش اسلام با این نوع برخوردها بیش از گذشته خواهد شد.

سالک‌کاشانی بیان کرد: داعش دست پرورده کشورهای فرانسه، انگلیس، آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و همچنین کشورهای عربی است، برای اینکه بگویند اسلام خشن و ضد حقوق بشری است.

وی  با اشاره به اینکه در طول سالیان دراز جریاناتی مانند القاعده، طالبان و اخیرا داعش را به وجود آورده‌اند، گفت: آن‌ها به هدف‌های شوم‌شان نرسیده اند و حتی اقداماتشان  منجر به گسترش اسلام شده‌ است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: کشورهای غربی بالاخص آمریکا و کشورهای عربی به اهدافشان نرسدیده‌اند و حتی منجر به نقض هدفشان شده است.

سالک‌کاشانی با تاکید بر اینکه فرانسه و انگلیس درمقابل قدرت اسلام با محوریت ولایت دست و پا می‌زنند و پیداست که تلاش‌های عکس العملی انجام می‌دهند، گفت: ابتکار عمل در دستان امام خامنه‌ای و ایران است. همچنین گسترش بیداری ملت‌های اسلامی بمب اتمی است که سلطه و استکبار را به زمین خواهد زد.

و ی تصریح کرد: دشمنی آ‌ن‌ها بر کسی مخفی نیست و بیش از 36 سال است که خباثت خودشان را به ما نشان داده‌اند و این مطلب جدیدی نیست.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس خاطر نشان کرد: نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی مقدمه یک تحول بزرگ در اسلام شناسی را به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار