طاهری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

تشکیل کمیسیون مشترک حقوقی و فرهنگی در رابطه رفع ایردات طرح آمران به معروف و نهی از منکر

سخنگوی کمیسیون فرهنگی گفت: در این جلسه کمیسیون مشترک حقوقی و قضایی و فرهنگی مجلس در رابطه با رفع ایرادات شورای نگهبان در مورد طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تشکیل شد، که ان‌شاالله این طرح برای بررسی و تصویب به صحن علنی مجلس خواهد آمد.

تشکیل کمیسیون مشترک حقوقی و فرهنگی در رابطه رفع ایردات طرح آمران به معروف و نهی از منکر
حجت‌الاسلام سید‌علی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت: در ابتدای جلسه امروز رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس به نامه اخیر مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی و اهمیت و بازتاب گسترده آن در جهان غرب و جان اسلام  اشاره کردند.

وی ادامه داد: در رابطه با این مهم نیز کمیسیون فرهنگی مجلس بیانه‌ای تدوین کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی با اشاره به حضور مسئولان بنیاد فرهنگی قرآنی روشن‌دلان در کمیسیون تصریح کرد: مسئولان این بنیاد گزارش عملکرد خود به اعضای کمیسیون ارائه کردند که در این گزارش اشاره‌ای به دستگاه چاپگر بریل با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان برای اولین بار در داخل کشور شد که این امر می‌تواند از خروج ارز از کشور جلوگیری کند.
 
وی افزود:‌ نمایندگان این بنیاد عنوان کردند که انتظار ما از معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور این است که از این شرکت دانش‌بنیان حمایت‌های لازم را به عمل آورد و از سوی دیگر به این نکته اشاره شد که برای در دسترس قرار دادن قرآن با خطر بریل و همراه با ترجمه برای نابینایان نیازمند 3 میلیارد تومان اعتبار است.
 
طاهری ادامه داد: همچنین در این جلسه کمیسیون مشترک حقوقی و قضایی و فرهنگی مجلس در رابطه با رفع ایرادات شورای نگهبان در مورد طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تشکیل شد، که ان‌شاالله این طرح برای بررسی و تصویب به صحن علنی مجلس خواهد آمد.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار