تقدیر از خبرنگار شبكه جهانی سحر در مراسم تجلیل از برترین‌های همایش ملی مرزنشینی

در مراسم تجلیل از برترین‌های همایش ملی مرزنشینی در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی پارس آباد از یاور ندرتی خبرنگار شبكه سحر به خاطر انعكاس اخبار و تحولات مرزهای دو كشور و انعكاس ظرفیت های موجود در مرزهای فعال دو كشور در حوزه های مختلف تجلیل به عمل آمد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ در مراسم تجلیل از برترین‌های همایش ملی مرزنشینی در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی پارس آباد از یاور ندرتی خبرنگار شبكه سحر به خاطر انعكاس اخبار و تحولات مرزهای دو كشور و انعكاس ظرفیت های موجود در مرزهای فعال دو كشور در حوزه های مختلف تجلیل به عمل آمد.

همایش ملی مرزنشینی، توسعه پایدار و فرصت های سرمایه گذاری با حضور اساتید و نخبگان سراسر كشور در پارس اباد مغان به همت انجمن ژئوپلیتیك ایران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد برگزار شد.

 در این مراسم ضمن تقدیر از نویسندگان مقالات برتر، از یاور ندرتی خبرنگار محلی شبكه برون مرزی سحر در پارس آباد مغان نیز با اهدای لوحی تجلیل شد.

در بخشی از پیام تقدیر آمده است، به رسم یادبود و به پاس همكاری جنابعالی در پوشش خبری كه عرصه مناسبی برای عرضه دستاوردهای تازه علم جغرافیای سیاسی و ژئوپلیتیك فراهم و برگزاری همایش ملی مرزنشینی ، توسعه پایدار و فرصت های سرمایه گذاری به همت دانشگاه آزاد اسلامی و انجمن ژئوپلیتیك ایران در شهرستان پارس آباد مغان را میسر نمودید این لوح سپاس تقدیم حضور می گردد، امید است همواره در راستای انجام حمایت های نیكوكارانه پیشگام و پیروز باشید.

 سیمای آذری شبكه جهانی سحر همواره با پخش برنامه های ویژه از استعدادهای موجود در مرزهای دو كشور ایران و جمهوری آذربایجان از جمله در حوزه كشاورزی،صنعتی و امنیت مرزها و هچنین پی گیری وضعیت گذرگاه های مرزی دو كشور كه زمینه ارتباط ساكنان مرزنشین در دو سوی مرزها را فراهم می‌کند، در نزد مخاطبان آذری زبان در دو كشور از جذابیت بالایی برخوردار است؛ موضوعی كه رسانه های آذری بسیار كم و در موارد نادر به آن می‌پردازند.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار