متانی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

برگزاری دوره تربیت مربی سرپناه اضطراری در استان لرستان

معاون برنامه ریزی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: دوره تربیت مربی سرپناه اضطراری با حضور استان‌های خوزستان، کردستان، همدان، ایلام و کرمانشاه در استان لرستان آغاز شده است.

سعید متانی معاون برنامه ریزی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص برگزاری دوره تربیت مربی سرپناه اضطراری به میزبانی استان لرستان اظهار کرد: دوره تربیت مربی سرپناه اضطراری به میزبانی استان لرستان و با حضور استان‌ها خوزستان، کردستان، همدان، ایلام و کرمانشاه از تاریخ 20 دی ماه آغاز و تا 26 دی ماه ادامه دارد.

وی در ادامه به موضوعاتی که در این دوره توسط مربیان مجرب ارائه می‌شود اشاره کرد و گفت: در این دوره روش‌ها و استانداردهای اسکان، طراحی و اجرای اردوگاه، شناخت بیماری‌های شایع، مدیریت اردوگاه، استانداردهای اسکان و در نهایت مانور عملیاتی مطرح می‌شود.

معاون برنامه ریزی سازمان امداد و نجات عنوان کرد: در این دوره که از هر استان 4 نفر فراخوان شده‌اند مباحث هم به صورت تئوری و هم به صورت میدانی و عملیاتی ارائه خواهد شد.

متانی در پایان تصریح کرد: پس از اینکه مباحث به شرکت کنندگان ارائه شده در نهایت آزمونی برگزار می‌شود و افرادی که حضور پیدا کردند بر اساس امتیازهای مد نظر، به عنوان مربی شناخته می‌شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار