حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در نشست خبری تاکید کرد/2

صدور قرار مجرمیت برای سه نفر دیگر در پرونده «ب. ز»

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به کیفرخواست «ب.ز» گفت: مجرمیت این پرونده برای سه نفر صادر شده است.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به پرونده 12 هزار میلیاردی اظهار  داشت: این رقم که مطرح شد اشتباه بود و ممکن است جوری مطرح شود که مردم فکر کنند 12 هزار میلیارد از بانکی بیرون رفته و خورده شده در حالی که مسئولین بانکی توضیح دادند که این مقدار گردش مالی بوده است.  
 
وی گفت: گاهی اوقات در رابطه با این مسائل تیترهایی از سوی رسانه‌های مختلف ارائه می‌شود که درست نیست.
 
سخنگوی دستگاه قضا با اشاره به پرونده مدیرعامل کیش ادامه داد: در این پرونده مسلما بیش از یک فرد وجود دارد. 

حکم پرونده شورای شهر رشت صادر شده است
 
حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به پرونده تخلفات شورای شهر رشت اظهار داشت: حکم این پرونده صادر شده است ولی از قطعی شدن آن اطلاعی ندارم. 

 
وی با اشاره به تبدیل کفالت مرتضوی به وثیقه تصریح کرد: هنوز هیچ کفالتی تبدیل به وثیقه نشده است.  
 
سخنگوی دستگاه قضا با اشاره به حکم بدوی معاون اول رئیس جمهور افزود: تجدید نظر این پرونده به دیوان کشور رفته اما هنوز دیوان رأی نداده است.  
 
صدور قرار مجرمیت برای سه نفر دیگر در پرونده «ب. ز»

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به کیفرخواست «ب.ز» گفت: مجرمیت این پرونده برای سه نفر صادر شده چرا که در این پرونده بیش از 3 الی 4 نفر وجود دارد و ما تا امروز بیش از 50 نفر از آنها به عنوان متهم و مطلع تحقیق کرده‌ایم.  
 
وی ادامه داد: در ردیابی اموال هم توفیقات خوبی پیدا کردند گرچه هنوز این مقدار از اموالی که شناسایی شده که اگر به قیمت دلار امروز حساب کنیم تکاپوی بدهی را نمی‌دهد.  
 
سخنگوی دستگاه قضا افزود: این پرونده 2 هزار صفحه قرار مجرمیت دارد و آنچه مسلم است این است که تلاش قوه در طول این مدت با دقت و توأم با عدالت رسیدگی کند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار