علی ملاقلی‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"قندون جهیزیه" فیلم قابل تاملی است

کارگردان فیلم سینمایی "قندون جهیزیه" گفت: حمایت بیشتر از بخش خصوصی و فیلم اولی‌ها باعث رونق سینما می‌شود.

علی ملاقلی‌پور کارگردان سینما در خصوص راه نیافتن فیلم "قندون جهیزیه" به بخش مسابقه جشنواره سی و سوم فجر در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: من هم مثل بقیه اطلاع‌ کافی در این زمینه ندارم و دوباره درخواست کتبی بازنگری فیلم را به علیرضا رضاداد دادم.
 
وی افزود: بعد از 13 سال دستیاری کردن کنار کارگردانهای مختلف و شناخت سینما و ساخت فیلمی با فرم و قصه‌ِ خوب و پایان امیدوار کننده تعجب می‌کنم چرا فیلمم به بخش مسابقه راه پیدا نکرد.
 
ملاقلی‌پور بیان کرد: از دولت تدبیر و امید فقط امید می‌خواهم و اینکه نه فقط در مورد فیلم من بلکه در مورد فیلمهای خوبی که با هزینه بخش خصوصی ساخته شده و کنار گذاشته شده‌اند تامل بیشتری شود.
 
این کارگردان افزود: فیلمهایی بخش خصوصی در تولید از جایی حمایت نمی‌شوند و اگر در جشنواره هم حمایت نشوند پس امیدشان به چه باشد؟
 
وی ادامه داد: مطمئن هستم اگر فیلم "قندون جهیزیه" به بخش مسابقه راه پیدا می‌کرد برای منتقدین و اهالی سینما فیلم قابل تاملی بود و فکر می‌کنم جشنواره فیلم فجر در ویترین خود این فیلم را کم دارد.
 
این کارگردان تصریح کرد: نه من بلکه تمام کارگردانهایی که با فرم مناسب و رعایت اصول فیلمسازی فیلم می‌سازند آینده‌های سینما هستند و به رونق هر چه بیشتر سینما کمک می‌کنند.
 
ملاقلی‌يور اظهار داشت: جشنواره فجر محل بچه‌های سینما است و همه ما مهمان جشنواره هستیم پس مسئولان با حمایت از فیلمسازان حرفه‌ای و جوان باعث ماندگاری آنها می‌شوند.
 
وی خاطرنشان کرد: تمام امید و نگاهم بعد از 13سال زحمت در سینما به فیلم "قندون جهیزیه" بود که بتواند به بخش مسابقه راه پیدا کرده و از این طریق انگیزه بیشتری برای پیشرفت در سینما به دست آورم.
 

انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار